0 1 0 0 0 8.01.2019Na co wydamy najwięcej pieniędzy w 2019 r.? Barometr Providenta18 proc. Polaków planuje z wyprzedzeniem większe wydatki, które będą ich czekać w nowym roku. Poza bieżącymi kosztami najczęściej zastanawiamy się, z czego sfinansujemy remont mieszkania lub domu (26 proc.) oraz wakacyjny wyjazd (28 proc.). Połowa osób deklaruje, że zamierza na te cele oszczędzać – pokazuje badanie Barometr Providenta.
0 0 0 0 0 8.01.2019Huawei powierza Cohn & Wolfe obsługę PRZ początkiem stycznia 2019 r. Huawei Consumer Business Group i Cohn & Wolfe nawiązały współpracę. Agencja odpowiada za obsługę w zakresie PR.
0 6 0 0 0 7.01.2019Ukazało się II wydanie „Projektowania doświadczeń” Igora GałązkiewiczaPod koniec grudnia, rok po ukazaniu się książki Igora Gałązkiewicza „Projektowanie doświadczeń”, Wydawnictwo Słowa i Myśli wprowadziło na rynek II wydanie tej pozycji. Okładka książki różni się nieco od poprzedniej.
1 0 0 0 0 7.01.2019Anna Rusowicz i Sławomir Uniatowski z teledyskiem promującym „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”Pod koniec stycznia na ekrany polskich kin wejdzie film „Miszmasz, czyli kogel mogel 3”. To kontynuacja serii „Kogel mogel” znanej z lat 80. XX w. Kolejną część promuje teledysk z udziałem Anny Rusowicz i Sławomira Uniatowskiego.
0 5 0 0 0 7.01.2019„Tu praca Ci służy” – Aviva przyciąga kandydatów do pracy w Warszawie„Nudną pracę w Avivie wykonuje ponad 20 robotów. Poszukujemy specjalistów, którzy wykonają tę fajną” – m.in. tak przez cały styczeń Aviva zachęca odbiorców, by starali się o pracę w jej biurze w Warszawie. Informuje też o dodatkowym 6-tygodniowym urlopie dla ojców, atrakcyjnej lokalizacji biura i pracy zdalnej. Żółte billboardy pojawiły się m.in. w metrze.
6 0 0 0 0 7.01.2019Gordon’s podsumowuje kampanię z udziałem youtuberów z kanału Na Pełnej21 lipca 2018 r. marka ginu Gordon’s rozpoczęła emisję miniserialu komediowo-muzycznego z udziałem youtuberów. Teraz podsumowuje akcję.
0 1 0 0 0 7.01.2019Logo Amber Gold na sprzedaż. Do syndyka wpłynęła na razie jedna oferta na znak towarowy skompromitowanej firmySyndyk masy upadłościowej parabanku Amber Gold wystawił na sprzedaż znak graficzno-tekstowy firmy. Według nieoficjalnych informacji na razie wpłynęła tylko jedna oferta.
0 1 0 0 1 7.01.2019Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”Wizerunek, podobnie jak imię, nazwisko czy pseudonim, zaliczany jest do dóbr osobistych. Prawo zapewnia mu szczególną ochronę. Dużo w tym przypadku zależy także od nas samych. Niestety, nadal wielu nie ma świadomości tego, jak chronić swój wizerunek. Najlepszym tego przykładem są zachowania w mediach społecznościowych. Kampania „Mój wizerunek – moja własność!”, prowadzona przez agencję public relations Kobold, ma to zmienić.
0 1 0 0 0 7.01.2019Mitsubishi tworzy samodzielny oddział zajmujący się sprzedażą i marketingiem w EuropieMitsubishi Motors Corporation (MMC) zdecydowało się utworzyć samodzielny oddział zajmujący się sprzedażą i marketingiem w Europie*. Poszerza obecne funkcje regionalnej obsługi posprzedażnej, dystrybucji części i logistyki.
0 1 0 0 0 7.01.2019Konkurs na identyfikację wizualną Instytutu Muzyki i TańcaRozpoczął się konkurs na identyfikację wizualną Instytutu Muzyki i Tańca (wkrótce: Narodowego Instytutu Muzyki i Tańca). Portfolio można nadesłać do 24 stycznia.