0 0 0 0 0 5.02.2018Mary Kay wybrała Green Parrot do obsługi w social mediaAmerykańska marka kosmetyczna Mary Kay nawiązała współpracę z Green Parrot. W ramach umowy agencja zajmie się kompleksowymi działaniami na Facebooku – prowadzeniem komunikacji oraz obsługą kampanii reklamowej profilu.
0 1 0 0 0 5.02.2018Eobuwie.pl otwiera we Wrocławiu interaktywny sklep stacjonarnyWe wrocławskim centrum Magnolia Park otwarto stacjonarny punkt internetowego sklepu Eobuwie.pl (CCC). Nie ma w nim jednak półek zastawionych butami. Produkty zamawia się za pomocą aplikacji.
0 0 0 0 0 5.02.2018„Case Studies SEM” – raport IAB PolskaGrupa robocza SEM działająca w strukturach IAB Polska przygotowała raport „Case Studies SEM”. Publikacja ma na celu edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z tym dynamicznie rozwijającym się obszarem komunikacji marketingowej.
1 1 0 0 0 5.02.2018 Aktualizacja: 10:4506.02.2018KER rozpatrzyła skargi na reklamę serów Hochland i napoju Devil Energy DrinkKomisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi, jakie wpłynęły na reklamę serów topionych marki Hochland oraz reklamę napoju Devil Energy Drink. Uznała, że w pierwszej z nich należy wprowadzić zmiany, aby usunąć naruszenie norm Kodeksu etyki reklamy. W drugiej dopatrzono się utrwalania negatywnych stereotypów poprzez przedmiotowe traktowanie kobiet.
0 0 0 0 0 5.02.2018Igrzyska olimpijskie to według Polaków najważniejsza impreza sportowa na świecie – pokazuje badanie DeloitteZa kilka dni 62 polskich sportowców rozpocznie zmagania podczas XXIII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w koreańskim PyeongChang. Ich występy przed telewizorami śledzić będą miliony Polaków. Jak wynika z badania Deloitte przeprowadzonego na zlecenie PKOl, dla ponad połowy z nas igrzyska olimpijskie są ważnym wydarzeniem. Występy reprezentacji jednoznacznie wywołują u nas poczucie dumy narodowej.
0 3 0 0 0 5.02.2018Struktura komentarzy pod postami marek na Facebooku. Analiza IRCenterW założeniu marki w social media mają zachęcać do rozmowy. Czy wywołują dyskusje bezpośrednio pod swoimi postami? Czy w odpowiedzi na wpis brandu internauci rzeczywiście zaczynają ze sobą rozmawiać? IRCenter przeprowadził analizę.
0 0 0 0 1 2.02.2018Liczy się zaangażowanie, nie zasięgi. Śledztwo „NYT” w sprawie kupowania fanów„The New York Times” przeprowadził śledztwo, które pokazało, jak łatwo można kupić fałszywych fanów w mediach społecznościowych. Dziennikarze prześwietlili firmę Devumi.
0 4 0 0 0 2.02.2018„Nie jesteś sama”. W polskich miastach pojawiły się billboardy na temat aborcjiInicjatywa Aborcyjny Dream Team on Tour i organizacja Kobiety w Sieci – aborcja po polsku rozpoczęły kampanię „Nie jesteś sama”. W jej ramach w wybranych miastach pojawiły się billboardy, które mają być wyrazem solidarności z kobietami, które usunęły ciążę.
0 0 0 0 0 2.02.2018Reprise hubem Johnson & Johnson w EuropiePolski oddział agencji Reprise został hubem w zakresie obsługi search marki Johnson & Johnson w Europie. Będzie sprawował opiekę nad realizacją strategii klienta na kilkunastu rynkach.
1 0 0 0 0 2.02.2018UAM w filmie rekrutacyjnym nawiązuje do popularnych filmówUniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ma nowy film promocyjny. Kierowany jest on do osób chcących podjąć studia. Nawiązuje do znanych filmowych scen.