Facebook z formatem Automotive Inventory Ads
  • 0
  • 1
29.01.2019

Facebook z formatem Automotive Inventory Ads

Facebook wprowadza nowy format reklamowy dla branży samochodowej. Automotive Inventory Ads to rozwiązanie, które umożliwi sprzedawcom zautomatyzowanie procesu tworzenia reklam. Pozwoli też targetować je bardziej precyzyjnie do osób zainteresowanych zakupem samochodu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54825 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 stycznia 2019

28 stycznia 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2019

Najbardziej znane sklepy ze sprzętem do uprawiania sportów zimowych. Raport z badania SW Research

Zdecydowana większość Polaków prowadzących aktywny tryb życia i amatorsko uprawiających sport deklaruje, że sprzęt (72%) oraz odzież niezbędną do uprawiania sportów zimowych (79%) kupuje w sklepach stacjonarnych i internetowych. Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku 2019 r. przez SW Research, zakupy takie najchętniej robimy w Decathlonie (46%), 4F (17%) i Martes Sport (15%). Najczęściej wybieranymi markami są 4F (60%) oraz Quechua (15%).