0 2 0 0 0 3.06.2019„Podróżuj i baw się dobrze” – outdoorowa kampania Axa PartnersAxa Partners rozpoczęła letnią kampanię reklamową „Podróżuj i baw się dobrze!”. Kreacje ukażą się na nośnikach OOH: na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra.
0 2 0 0 0 3.06.2019Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearchPolki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.
0 0 0 0 0 3.06.2019Drogerie Hebe wybrały agencję V&PPrzetarg na obsługę ATL marki Hebe (Grupa Jeronimo Martins) wygrała agencja V&P. Pierwsze efekty tej współpracy mają pojawić się wkrótce.
0 2 0 0 0 3.06.2019Ikea wprowadza tęczową torbę FraktaZ okazji przypadającego w czerwcu Pride Month Ikea w Stanach Zjednoczonych wprowadziła limitowaną edycję toreb Frakta w tęczowych barwach. Dochód ze sprzedaży przeznaczony zostanie na rzecz organizacji Human Rights Campaign, która wspiera osoby LGBT.
0 11 0 0 0 3.06.2019BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom WarszawyZ okazji przypadającej w 2019 r. 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu BBC Earth i Centrum Nauki Kopernik podarowali Księżyc mieszkańcom Warszawy. Akcja zainaugurowana została 30 maja.
1 3 0 0 0 3.06.2019„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki1 czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl. Jej hasło brzmi: „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie, przypomną, że pismo od trzydziestu lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
0 4 0 0 0 3.06.2019Wavemaker „VideoTrack”: rośnie SVoD i trend współdzielenia kont. Subskrypcje nie zagrażają reklamieRynek SVoD dynamizuje zmiany w zachowaniu e-widzów. Co trzeci polski internauta codziennie ogląda programy w Sieci, a co drugiemu zdarza się płacić za wideo. Model abonamentowy wypiera jednorazowe płatności, a Polacy coraz chętniej dzielą się dostępami do kont – pokazuje „VideoTrack 4”, cykliczne badanie agencji Wavemaker.
0 0 0 0 0 2.06.2019Forum Retail Challenge Poland 2020 we wrześniu w Warszawie11 i 12 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2020. Wydarzenie ma dotyczyć całego sektora handlu w Polsce: online i offline, food i non-food. Już w tej chwili obecność zapowiedziało ponad 80 prelegentów i dyskutantów. Podczas forum będzie można także wziąć udział w warsztatach z ekspertami,
0 9 0 0 0 2.06.2019#jestemkrakow – 1500 luster na ulicach miasta w ramach promocji Muzeum KrakowaW całym Krakowie można znaleźć lustra z hashtagiem #jestemkrakow. Akcja promuje 120. rocznicę powstania Muzeum Historycznego (obecnie pod nazwą Muzeum Krakowa). Muzeum zachęca do robienia sobie selfie i posługiwania się hashtagiem w mediach społecznościowych. Akcji towarzyszy konkurs fotograficzny.
0 2 0 0 0 2.06.2019Ustawa krajobrazowa – jeszcze nie okrzepła, a już do likwidacji?Ustawa krajobrazowa funkcjonuje od 2015 r. W ostatnich dniach pojawił się nowy rządowy projekt, który znacznie ogranicza rolę samorządów w porządkowaniu przestrzeni i w wielu aspektach przywraca stan sprzed 2015 r.