0 2 0 0 0 20.06.2018Współczesny konsument – przed telewizorem z telefonem w ręku. Analiza GemiusaW kwietniu ponad 90 proc. polskich internautów w czasie bloków reklamowych w telewizji korzystało ze smartfona. Jedna trzecia przeglądała w tym czasie aplikacje społecznościowe, a co piąta osoba grała w gry. Takie wyniki przyniosła analiza przeprowadzona dzięki badaniu jednoźródłowemu GemiusAdReal.
0 0 0 0 0 20.06.2018Grupa RMF sprzedaje reklamy audio w modelu programatycznymGrupa RMF udostępniła reklamodawcom możliwość zakupu czasu reklamowego na portalu RMF On w modelu programatycznym. W ten sposób można kupić kampanie oparte na dwóch formatach: pre-roll i mid-roll.
0 4 0 0 0 20.06.2018Co Polacy sądzą o kryptowalutach? Badanie SW ResearchKryptowaluty – na czele z bitcoinem – to temat kontrowersyjny i wywołujący intensywną dyskusję, przede wszystkim wśród inwestorów, polityków i mediów. Zwolennicy mówią o płatnościach przyszłości, uniezależnieniu od banków. Przeciwnicy straszą bańkami spekulacyjnymi i widmem bankructwa. A co o kryptowalutach sądzą Polacy? Odpowiedzi dostarcza raport SW Research zrealizowany na zlecenie Luno, globalnej platformy zakupu i wymiany kryptowalut.
0 0 0 0 0 20.06.2018Każda marka może podważyć status quo i osiągnąć wzrost. Badanie Kantar Millward BrownW latach 2014–2017 wzrost odnotowała mniej niż co dziesiąta marka z globalnej bazy danych BrandZ. Jednocześnie w tym samym okresie Amazon zwiększył swoją wartość ponad dwukrotnie. Dlaczego? Za sprawą tej firmy życie konsumentów w niektórych dziedzinach stało się łatwiejsze i tańsze. Firma Kantar Millward Brown przygotowała analizę 2 tys. marek z bazy BrandZ.
0 0 0 0 0 19.06.2018Nadchodzi szósta Aula Polska Kraków4 lipca odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków. Tym razem prelegenci podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego customer experience.
1 0 0 0 0 19.06.201843-minutowy film o prostytutce wygrywa Grand Prix Cannes Lions„Corazón” przygotowany dla nowojorskiego Montefiore Health System to 43-minutowy film opowiadający o prostytutce, która otrzymała nowe serce. Przedstawia historię, która wydarzyła się naprawdę. Ten film promujący dawstwo organów zdobył Grand Prix festiwalu Cannes Lions w kategorii health and wellness.
0 0 0 0 0 19.06.2018Unilever chce walczyć z kupowaniem followersów w mediach społecznościowychUnilever, drugi co do wielkości reklamodawca świata zerwie z internetowymi influencerami, którzy kupują followersów. Koncern chce w ten sposób walczyć o transparentność działań reklamowych.
0 0 0 0 0 19.06.2018Senior na zakupach porównuje i dokładnie sprawdza promocje z gazetek68% osób po 55. roku życia przynosi gazetki promocyjne bezpośrednio ze sklepu do domu. 17% zabiera je ze skrzynek pocztowych, 11% z klatek schodowych, a 3% z wycieraczek. Ponad 70% ankietowanych analizuje publikację dłużej niż 10 minut. 51% konsumentów po przeczytaniu chowa ją do torby na zakupy, a 34% wyrzuca do kosza – pokazuje badanie Hiper-com Poland i Blix.
5 0 0 0 0 19.06.2018Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki CheetosNaruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, Smav i Zuzanna Borucka to pięcioro influencerów, którzy zostali twarzami kampanii chrupek Cheetos. Celem nawiązania współpracy jest promocja konkursu marki.
0 0 0 0 0 19.06.2018YieldRiser rozpoczyna ekspansję zagranicznąFirma YieldRiser, zajmująca się optymalizowaniem przychodów z reklamy online, rozpoczęła ekspansję zagraniczną. Otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.