„Podróżuj i baw się dobrze” – outdoorowa kampania Axa Partners
  • 0
  • 2
3.06.2019

„Podróżuj i baw się dobrze” – outdoorowa kampania Axa Partners

Axa Partners rozpoczęła letnią kampanię reklamową „Podróżuj i baw się dobrze!”. Kreacje ukażą się na nośnikach OOH: na billboardach oraz ekranach infoscreen i ramkach w wagonach warszawskiego metra.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54788 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2019

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
3.06.2019

Kobiety odważniej sięgają po nowości i próbują nowych smaków – badanie SWResearch

Polki lubią odkrywać nowe smaki. Ponad 41% ankietowanych kobiet zadeklarowało, że zdecydowanie chętnie sięga po nowości. To o 10% więcej niż w przypadku mężczyzn. Choć i oni lubią eksperymentować, są nieznacznie ostrożniejsi w sięganiu po nowe produkty spożywcze – wynika z analizy ETi European Food Industries, przeprowadzonej przez agencją badawczą SWResearch w ramach kampanii „Dare. Odważ się na nowe”.