Słońce dla mieszkańców Warszawy. Kto je rozpalił?
  • 0
  • 11
27.01.2016

Słońce dla mieszkańców Warszawy. Kto je rozpalił?

18 stycznia, na tydzień przed tegorocznym Blue Monday, czyli najbardziej depresyjnym dniem w roku, na wysokim budynku w centrum Warszawy rozbłysła iluminacja przypominająca słoneczną tarczę.

Iluminacja na biurowcu Q22, który powstaje na rogu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej, rozjaśniała zimowe niebo codziennie między 16:00 a 22:00.

Tydzień później, 25 stycznia, przypadał Blue Monday, uznawany za najbardziej depresyjny dzień w roku. W tym dniu ujawniono organizatora przedsięwzięcia – markę Żywiec Zdrój. Akcja „Podaruj słońce” ma zachęcać warszawiaków do dzielenia się pozytywnymi emocjami.

Ulicą Świętokrzyską przeszedł korowód złożony z tancerzy zachęcających przechodniów do wspólnej zabawy i przeciwstawienia się „smutnemu poniedziałkowi”.

Osoby, które wzięły udział w wydarzeniu, jako pierwsze mogły „podarować” swoim bliskim słońce wyświetlane na budynku Q22, składając im życzenia za pośrednictwem specjalnej strony internetowej.

Kampania prowadzona jest także na standardowych nośnikach zewnętrznych i w punktach sprzedaży (materiały POS). Towarzyszy wprowadzeniu na rynek limitowanej edycji napojów smakowych marki Żywiec Zdrój. Do 7 lutego aktywna będzie strona www.podarujslonce.pl, za pośrednictwem której można składać życzenia.

Partnerem w realizacji instalacji świetlnej jest firma Echo Investment, właściciel budynku Q22, a wykonawcą – agencja K2. Działania PR w fazie po ujawnieniu inicjatora akcji prowadzi Garden of Words.

***
Nieco podobną zimową akcję, „Arctic Sun”, przeprowadził kilka lat temu producent soków Tropicana. Czytaj o niej w artykule przeglądowym:

  • 11

27 stycznia 2016

26 stycznia 2016

Reklama
Reklama