„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki
  • 1
  • 3
3.06.2019

„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza kampania wizerunkowa marki

1 czerwca rozpoczęła się kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl. Jej hasło brzmi: „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach oraz Internecie, przypomną, że pismo od trzydziestu lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47336 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 czerwca 2019

2 czerwca 2019