0 7 0 0 0 6.06.2019SuWOW!ki i AugustUFF! Podlaskie „ochy i achy” w kampanii regionuPodlaska Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię reklamową regionu. W jej ramach w social media pojawiła się seria zdjęć z wykrzyknikami oznaczającymi zachwyt. Znaki są wplecione w nazwy podlaskich miejscowości.
0 1 0 0 0 6.06.2019Połączenie agencji On Board PR i Think KongAgencje On Board PR i Think Kong integrują ofertę. Zaczynają działać pod wspólną marką – On Board Think Kong (OBTK).
0 0 0 0 0 6.06.2019UOKiK przeprowadził przeszukanie w siedzibie firmy DellUOKiK przeprowadził przeszukania w siedzibach przedsiębiorców z sektora informatycznego. Miały one związek z postępowaniem wyjaśniającym. Urząd sprawdza, czy pomiędzy spółkami należącymi do koncernu Dell a ich dystrybutorami nie doszło do niedozwolonego podziału rynku.
0 0 0 0 0 5.06.2019Dzień otwarty dla kandydatów na studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego8 czerwca w godz. 10:00–13:45 odbędzie się na Akademii Leona Koźmińskiego dzień otwarty dla kandydatów na studia podyplomowe z zakresu zarządzania w mediach. W ramach wydarzenia będzie można wysłuchać dwóch wykładów.
0 0 0 0 0 5.06.2019Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTTFirma Meetrics wprowadza do portfolio w Polsce usługę pomiaru viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości pomiar firmy obejmuje wszystkie rodzaje reklam bez względu na urządzenie, jakim posługuje się użytkownik. Może to być zarówno telewizor, jak i komputer, tablet czy smartfon.
0 5 0 0 0 5.06.2019Poczta Polska partnerem reprezentacji Polski w amp futboluPoczta Polska została partnerem reprezentacji Polski w amp futbolu, czyli piłce nożnej osób po amputacjach. W 2020 r. w Krakowie odbędą się mistrzostwa Europy w tej dyscyplinie.
0 1 0 0 0 5.06.2019IQS debiutuje z Netdive – platformą analizy treściNetdive to wprowadzona przez IQS platforma badawcza analizy treści zamieszczanych w Internecie i mediach społecznościowych. Nowe narzędzie umożliwia eksplorację dowolnego tematu, który angażuje ludzi w Sieci.
7 1 0 0 1 5.06.2019 Aktualizacja: 13:5112.06.2019„W Internecie bądź sobą. Chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym” – zachęca Janusz Chabior w kampanii OLXSerwis ogłoszeniowy OLX rozpoczął kampanię, w której wystąpił aktor Janusz Chabior, dobrze znany choćby z filmów Patryka Vegi. W siedmiu filmach przewrotnie będzie piętnował najgorsze zachowania w serwisie i ogólnie w Internecie.
0 0 0 0 1 5.06.2019„Czy marketing ma wakacje?” – o tym za dwa tygodnie podczas Internet ASAP OpenOkres wakacji to dla jednych czas odpoczynku, a dla drugich wytężonej pracy, organizowania akcji promocyjnych, samplingowych i finalnie: sprzedażowych. Jak przygotowują się do niego najwięksi? Będzie można się o tym przekonać 18 czerwca podczas kolejnej edycji Internet ASAP Open
0 4 0 0 0 5.06.2019Billboardy Coca-Coli wskazują, jak segregować śmieciCoca-Cola rozpoczęła outdoorową kampanię w ramach inicjatywy „Świat bez odpadów”. Minimalistyczne kreacje w biało-czerwonych barwach wskazują lokalizację najbliższych pojemników do segregacji śmieci.