Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTT - Marketing przy Kawie
Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTT
  • 0
  • 0
5.06.2019

Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru viewability reklam w telewizji OTT

Firma Meetrics wprowadza do portfolio w Polsce usługę pomiaru viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości pomiar firmy obejmuje wszystkie rodzaje reklam bez względu na urządzenie, jakim posługuje się użytkownik. Może to być zarówno telewizor, jak i komputer, tablet czy smartfon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56092 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 czerwca 2019