Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę
  • 0
  • 4
6.05.2019

Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę

7 mln wyświetleń – taki ma być minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z akcją pod hasłem „Podkarpackie. Pełne zachwytów”. Grupą docelową działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, przede wszystkim matki.

Doświadczenie pokazuje, że to właśnie kobiety organizują wakacje dla rodziny. To one decydują, gdzie, kiedy i w jaki sposób rodzina spędzi urlop. To one też najchętniej dzielą się zdjęciami z wakacji w mediach społecznościowych – mówi Anna Brzechowska-Rębisz, dyrektor biura PROT.

Celem aktywności promocyjnych jest pokazanie, że Podkarpacie jest idealnym i niestandardowym miejscem wypoczynku z rodziną. Drugie założenie to prezentacja piękna natury, krajobrazów i atrakcji turystycznych regionu, które świetnie prezentują się na zdjęciach.

Kampania bazuje na aktualnych trendach. Dzielenie się ze znajomymi fotografiami z wakacji to część budowania własnego wizerunku. Co więcej, wśród turystów modne jest aktualnie poszukiwanie niesztampowych lokalizacji, które są blisko natury i tradycji. Podkarpacie idealnie się do tego nadaje i właśnie taki komunikat ma nieść kampania. Zakłada ona ukazanie tego regionu jako najbardziej fotogenicznego w Polsce. Można tu zrobić wspaniałe zdjęcie i umieścić je na swoim profilu na Facebooku i Instagramie.

30 kwietnia ruszył konkurs fotograficzny, w którym może wziąć udział każda pełnoletnia osoba. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie na stronę www.podkarpackie.travel. Prace oceniać będzie jury, w którym zasiądą fotografowie:

  • związany z magazynem „National Geographic” Marek Arcimowicz,
  • zdobywca International Photography Awards, pochodzący z Krosna Przemysław Niepokój-Hepnar.

Dla uczestników konkursu przewidziano nagrody, m.in. aparat bezlusterkowy Sony A7 wraz z akcesoriami. W każdy wtorek na facebookowym profilu Podkarpackie.travel będą publikowane posty z poradami, jak zrobić piękne zdjęcia z wakacji.

Kampania to pierwsza akcja promocyjna skierowana do rodzin z dziećmi, zachęcająca do odkrywania nowych miejsc i spędzenia wakacji na Podkarpaciu. PROT zaangażował w działania również blogerów zajmujących się tematyką rodzicielstwa, twórców bloga Oczekując.pl. Będą oni relacjonować swoje podróże po województwie w social media. Na Facebooku, Instagramie i blogach powstanie w sumie około 30 wpisów.

W działania będą również zaangażowani influencer marketerzy z portalu Indahash. Planowany zasięg kampanii w tej aplikacji to 114 tys. odbiorców. Całość potrwa do końca listopada 2019 r. Przedsięwzięcie zamknie publikacja „Albumu pełnego zachwytów”.

  • 4

6 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.05.2019

87 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku

87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji. Takie wyniki przyniosło badanie „Reputacja sektora bankowego”, przeprowadzone na zlecenie Związku Banków Polskich. Ponadto 81 proc. klientów uważa płatności dokonywane za pomocą karty płatniczej za bezpieczne. Rok 2019 jest kolejnym, w którym odnotowano wzrost zaufania do banków działających w naszym kraju.

30 kwietnia 2019