SuWOW!ki i AugustUFF! Podlaskie „ochy i achy” w kampanii regionu - Marketing przy Kawie
SuWOW!ki i AugustUFF! Podlaskie „ochy i achy” w kampanii regionu
  • 0
  • 7
6.06.2019

SuWOW!ki i AugustUFF! Podlaskie „ochy i achy” w kampanii regionu

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię reklamową regionu. W jej ramach w social media pojawiła się seria zdjęć z wykrzyknikami oznaczającymi zachwyt. Znaki są wplecione w nazwy podlaskich miejscowości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55941 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 czerwca 2019

5 czerwca 2019