ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi, czyli podlaskie na LinkedInie
  • 0
  • 11
9.05.2019

ŻUber, Kar-Touch ID, Tree-fi, czyli podlaskie na LinkedInie

Województwo podlaskie rozpoczęło kampanię „Podlaski ekosystem biznesowy”. Zestawia w niej świat biznesu i technologii z naturalnymi walorami regionu. Uruchamia przy tym profil w serwisie LinkedIn.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Ewa

5 lat temu

TAK! <3

9 maja 2019

8 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 1
8.05.2019

Polacy szukają inspiracji w innych kulturach – pokazuje badanie „Wave X – Remix Culture”

Najbliżsi, zdrowie i tradycja to wciąż najważniejsze wartości, którymi Polacy najczęściej określają swoją relację ze światem. Jednak szerokie spektrum inspiracji, wiara w siłę nauki oraz rozumu ujawniają, że rodaków nie można postrzegać jedynie poprzez stereotypowy obraz tradycjonalistów. Takie są wnioski z 10. fali badania „Wave” zrealizowanej przez agencję mediową UM.