Espresso - Strona 5279 z 5551 - Marketing przy Kawie

Espresso

21 listopada 2005

18 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
18.11.2005

Dzień e-maila – Specjalne wydarzenie edukacyjno-medialne

Dzień e-maila to okazja, by porozmawiać o roli Sieci w komunikacji z innymi ludźmi, by zwrócić uwagę na ogromne zasoby informacji, które za pomocą zasobów światowego www stały się ogólnie dostępne. Dzięki temu więcej możemy dowiedzieć się o internecie, posłuchać opinii specjalistów z wielu dziedzin - towarzyszących temu medium, a jednocześnie dokształcić się w zakresie bezpieczeństwa, oprogramowania, ba – definicji: www.dzien-e-mail.org.

17 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2005

Wielka europejska kampania pomarańczy i mandarynek

16 listopada w Qchni Artystycznej w Warszawie zostały przedstawione założenia kampanii promującej walory pomarańczy i klementynek, która będzie prowadzona w latach 2005-2008 w 10 krajach Unii Europejskiej. Wydarzenie uświetnili swoją obecnością Jego Ekscelencja pan Rafael Mendivil, Ambasador Hiszpanii w Polsce, pan Josep Botella, prezes organizacji Intercitrus oraz pani Hilkka Summa, szefowa departamentu ds. promocji Komisji Europejskiej.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.11.2005

Wolność korzystania z czasu

Indesit Company wprowadza właśnie na rynek nową linię pralek i zmywarek OnTime. Ich wyróżnikiem jest unikalna na rynku cecha – programator pozwalający ustawić czas zakończenia cyklu prania/zmywania. Dzięki temu czyste naczynia lub pranie będą gotowe dokładnie wtedy, kiedy naprawdę nam to odpowiada. Rzecznikiem, a właściwie maskotką nowej linii sprzętu został sympatyczny Jacek Kukułka – postać idealnie kojarząca się z byciem zawsze OnTime. Stał się on także głównym bohaterem kampanii promocyjnej przygotowanej przez poznańską agencję Albedo Marketing, mającej zwrócić uwagę młodych ludzi (głównej grupy docelowej) na produkty Indesit OnTime.

Poprzednie Następne