Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek
  • 0
  • 1
1.09.2005

Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek

1 września br. Indykpol S.A. rozpoczyna wielki konsumencki konkurs SMS-owy promujący „Parówki Firmowe z Indyka”. Codziennie między godziną 10:00 a 20:00 do wygrania jest 500 nagród w postaci bonów gotówkowych o nominale 100 zł – wygrywa SMS wysłany najbliżej kolejnej pełnej godziny. W każdym tygodniu przewidziano także dodatkowe nagrody „Dla Aktywnych” w postaci maszynek do HotDogów dla 20 osób, które w ciągu danego tygodnia wyślą najwięcej kodów z parówek. Konkurs potrwa do 20 października. Każdy uczestnik konkursu, który w tym okresie wyśle co najmniej 10 SMS-ów ze specjalnymi kodami weźmie udział w Wielkim Finale, w którym główną nagrodą jest samochód sportowy Opel Astra GTC oraz telewizory plazmowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

PROroczy rok PRO Media House

Dokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House - pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO. Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

Współpraca nazwa.pl i Kaspersky Lab

NetArt, dostawca usług hostingowych i właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczął współpracę z firmą Kaspersky Lab Polska, producentem oprogramowania antywirusowego i rozwiązań do ochrony danych. Jej efektem jest rozpoczynająca się właśnie wspólna akcja, w ramach której wszyscy, którzy zakupią dowolną usługę hostingową oferowaną w nazwa.pl, otrzymają gratis pełną wersję oprogramowania antywirusowego Kaspersky Anti-Virus Personal.