0 1 1.09.2005Kampania Outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanejreklama zewnętrzna Tweet1 września rusza kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanejInformacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54809 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.08.2005Sigma dla ExxonMobilAgencja Sigma International (Poland) prowadzi działania PR dla nowego klienta - firmy ExxonMobil.
0 1 0 0 0 31.08.2005PROroczy rok PRO Media HouseDokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House - pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO. Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.
0 1 0 0 0 31.08.2005Nowy etap w historii ReservedOd pierwszego września rusza akcja rozpoczynająca budowanie zupełnie nowego wizerunku marki Reserved. Kampania pokazuje kierunek, który będzie dominował zarówno w komunikacji, jak i w kolekcji ze znakiem RE, czyli modę zgodną z najwyższymi światowymi trendami.
0 1 0 0 0 31.08.2005Współpraca nazwa.pl i Kaspersky LabNetArt, dostawca usług hostingowych i właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczął współpracę z firmą Kaspersky Lab Polska, producentem oprogramowania antywirusowego i rozwiązań do ochrony danych. Jej efektem jest rozpoczynająca się właśnie wspólna akcja, w ramach której wszyscy, którzy zakupią dowolną usługę hostingową oferowaną w nazwa.pl, otrzymają gratis pełną wersję oprogramowania antywirusowego Kaspersky Anti-Virus Personal.