Kampania Outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej - Marketing przy Kawie
Kampania Outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej
  • 0
  • 1
1.09.2005

Kampania Outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej

1 września rusza kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

PROroczy rok PRO Media House

Dokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House - pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO. Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

Współpraca nazwa.pl i Kaspersky Lab

NetArt, dostawca usług hostingowych i właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczął współpracę z firmą Kaspersky Lab Polska, producentem oprogramowania antywirusowego i rozwiązań do ochrony danych. Jej efektem jest rozpoczynająca się właśnie wspólna akcja, w ramach której wszyscy, którzy zakupią dowolną usługę hostingową oferowaną w nazwa.pl, otrzymają gratis pełną wersję oprogramowania antywirusowego Kaspersky Anti-Virus Personal.