0 1 0 5.05.2006Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę whiskey Jack Daniel’sAgencja Saatchi & Saatchi wygrała zorganizowany przez Brown - Forman Polska przetarg na działania marketingowe dla marki Jack Daniel’s Tennessee Whiskey.
0 1 0 5.05.2006Sigma partnerem PR tygodnikaZnany brytyjski tygodnik The Economist opublikuje w swoim najbliższym numerze specjalny Raport o Polsce (Survey on Poland).
0 1 0 5.05.2006Magiczne Pakiety Heyah – rusza nowa kampania markiHeyah dla wszystkich użytkowników przygotowała nową ofertę pod nazwą „Magiczne Pakiety Heyah”. Z początkiem maja rozpoczyna się także kampania Heyah komunikująca najnowszą ofertę marki.
0 1 0 5.05.2006Ronaldinho globalnym ambasadorem marki LenovoFirma Lenovo Group ogłosiła nawiązanie współpracy z klubem FC Barcelona i jego supergwiazdą Ronaldo de Assis Moreira, znanym również jako Ronaldinho Gaúcho.
0 1 0 4.05.2006Bądź aktywny z ISOSTAREMPod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska akcja ISOSTARA na stacjach benzynowych BP. W ramach akcji zakup napojów ISOSTAR premiowany jest punktami, które wymieniane są na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia są: piłki nożne, kaski rowerowe, rękawiczki rowerowe, koncentraty ISOSTAR oraz bidony rowerowe. Ci, którzy w czasie trwania akcji zbiorą najwięcej punktów otrzymają nagrodę specjalną: rower górski lub zegarek Casio. Dla aktywnych z ISOSTAREM- przygotowano pulę ponad 2000 nagród.
0 1 0 4.05.2006IQ Marketing dla Dr. OetkerDr. Oetker rozpoczął kampanię promocyjną wszystkich produktów Słodka Chwila. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing, która zdobyła budżet w drodze przetargu.
0 1 0 4.05.2006Telewizyjna majówka WarzywnejOd 2 maja br. rozpoczyna się kampania reklamowa marki Appetita, której zadaniem jest promowanie nowego opakowania Warzywnej. Trwające 8 sekund billboardy sponsorskie będą emitowane w telewizji TV Polsat m.in. przed lub po programie: Gra w ciemno, Gotowe na wszystko, Kochaj mnie kochaj, Grasz czy nie grasz? Pensjonat pod różą, Samo życie, Prognoza pogody.
0 1 0 4.05.2006One-2-One S.A. złożył prospekt emisyjny w KPWiGDzisiaj (04.05.2006) przedstawiciele firmy One-2-One S.A. złożyli w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny spółki. Firma specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej planuje pozyskać z rynku około 10 mln zł. Przeprowadzenie oferty publicznej planowane jest na przełom czerwca i lipca.
0 1 0 4.05.2006„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochoduVolvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.
0 1 0 4.05.2006I love ASTER – innowacyjna wiosenna kampania reklamowa ASTERW kilka miesięcy po zakupie ASTER przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners, operator ruszył z innowacyjną kampanią reklamową pod hasłem I love ASTER.