0 1 0 0 0 25.08.2005Powiedz „am” z MAOAMW połowie sierpnia br. rozpoczęły się działania promocyjne gum rozpuszczalnych MAOAM niemieckiego producenta Haribo. Pierwszą aktywnością będzie kampania telewizyjna przypominająca gumy rozpuszczalne MAOAM. Na jesień i zimę zaplanowano także sponsoring filmów i programów dla dzieci. Działania reklamowe skierowano przede wszystkim do dzieci.
0 1 0 0 0 25.08.2005TBWA o paleniu w Letniej Szkole nt. Tytoniu i Zdrowia PublicznegoPodczas międzynarodowej Letniej Szkoły nt. Tytoniu i Zdrowia Publicznego, Malina Wieczorek zaprezentowała ideę kampanii antynikotynowej prowadzonej przez agencję TBWAWarszawa i firmę AMS. Konferencja trwająca od 15 do 26 sierpnia, poświęcona jest problemowi palenia oraz zagrożeniom dla zdrowia, jakie ze sobą niesie.
0 1 0 0 0 25.08.2005Nowy miesięcznik od IDG Poland SAPierwszy numer miesięcznika CEO Magazyn Kadry Zarządzającej ukaże się we wrześniu 2005 r. w miejsce wydawanego od trzech lat CXO. Nowy tytuł przeznaczony jest dla osób kierujących największymi firmami w Polsce. Wraz ze zmianą tytułu zmodyfikowana zostanie formuła redakcyjna. Pojawią się nowe rubryki, autorzy, dobór tematów będzie precyzyjniej adresowany do grupy odbiorców.
0 1 0 0 0 25.08.2005Konkurs ECCO i Radia WAWA rozstrzygniętyKonkurs zorganizowany przez ECCO we współpracy z Radiem WAWA został rozstrzygnięty. Decyzją jury, Moniki Tarki i Roberta Kilena, wybrano zwycięzców. Wyróżniona piątka to pierwsi Polacy, którzy już w niedzielę 28 sierpnia wezmą udział w duńskim ECCO Walkathonie.
0 1 0 0 0 25.08.2005Nowa strona Optimum Media OMDAgencja reklamowa discipline Media Group, specjalizująca się w kreacjach internetowych i przekazach multimedialnych, przygotowała nową stronę WWW dla domu mediowego Optimum Media OMD. Strona jest dostępna pod adresem: www.optimum-media.pl.
0 1 0 0 2 24.08.2005Kontrowersyjna kampania ReservedReserved zaczął jesień wprowadzając do sprzedaży kolekcję YOUNG & FASHION przeznaczoną jak nazwa wskazuje dla młodych i modnych. Pierwsze partie nowej kolekcji to JEANS, wraz z którym rozpoczęła się też pierwsza jesienna kampania pt: „REcollection!”.
0 1 0 0 0 24.08.2005Razem przeciwko alergiiDo maja 2006 roku trwać będzie wspólna akcja promocyjna producenta proszku do prania JELP oraz Miele – producenta sprzętu AGD. Obie firmy posiadają w swojej ofercie wysokiej klasy hipoalergiczne produkty, przygotowane z myślą o alergikach i osobach o wrażliwej skórze. W czasie trwania akcji każdy nabywca pralki Miele Medicwash otrzyma w prezencie kwartalny zapas proszku JELP Soft 2 w1 (dla czteroosobowej rodziny) oraz upominek firmowy.
0 1 0 0 0 24.08.2005Ekrany Świata z Cinemax i MckisKanał filmowy Cinemax oraz Mazowieckie Centrum Kultury i Sztuki zapraszają na drugi wieczór filmowy z cyklu: Ekrany świata. Kolejne spotkanie, pod hasłem Wieczór konesera: Kurosawa, odbędzie się 31 sierpnia br. o godz. 19:00 w MCKiS przy ul. Elektoralnej 12 w Warszawie.
0 1 0 0 0 24.08.2005Siemens sponsorem turnieju tenisowego Porsche OpenTurniej tenisowy Porsche Open o randze ATP Challenger odbył się już po raz drugi w Poznaniu. Od 23 do 31 lipca br. 66 zawodników z 17 krajów rywalizowało o pulę nagród w wysokości 125 tys. euro. Zmagania sportowe obserwowało blisko 10 tys. widzów.
0 1 0 0 0 24.08.2005Headlines dla ECCO Shoes PolandAgencja Headlines Brand Corporate Communication, wybrana w drodze przetargu, rozpoczyna współpracę z ECCO Shoes Poland. Zadaniem Headlines będzie kreacja i realizacja konkursu dla młodych projektantów mody.