0 1 0 5.12.2005Great Open House dla MicrosoftKomputery Media Center to temat przewodni akcji „Mystery Shopper”, prowadzonej przez agencję Great Open House dla firmy Microsoft.
0 1 0 5.12.2005HYPERmedia rozpoczęła współpracę z Polską Organizacją TurystycznąAgencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) przygotuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej strategię komunikacji marketingowej w Internecie. Strategia obejmie wszystkie działania organizacji w obszarze Internetu oraz inicjatywy partnerskie.
0 1 0 5.12.2005Wirtualna perełka NESCAFÉJak poczuć klimat wyjątkowej chwili przyrządzania kubka ulubionej kawy nie odchodząc od komputera? Wystarczy odwiedzić Kuchnię NESCAFÉ www.nescafe.pl/kuchnia – najnowsze przedsięwzięcie Zentropy Partners zrealizowane dla Nestlé Polska – odpowiada Malwina Żurek, Account Executive odpowiedzialna za prowadzenie projektu – Kuchnia NESCAFÉ to wirtualny przedsmak codziennego rytuału delektowania się aromatyczną, niepowtarzalną kawą NESCAFÉ. Zapraszamy internautę do zabawy, wciągamy go w interakcję, nakłaniamy do aktywności.
0 1 0 5.12.2005Przełamując lodyPodczas jubileuszu 10-lecia Polskiej Organizacji Pracodawców Osób Niepełnosprawnych została zainaugurowana pierwsza edycja konkursu Lodołamacze. Konkurs ten ma na celu wyróżnienie pracodawców podchodzących do problemu zatrudniania osób niepełnosprawnych w sposób szczególnie dojrzały.
0 1 0 2.12.2005Agencja Paralotna została sponsorem współczesnej sztukiDzięki Paralotnej został wydany trzeci numer Trzaskopisma - periodyku fotograficznym, ukazującego się co pół roku. Trzaskopismo jest dokumentacją pracy wybranych artystów, związanych z CSW i warszawskim środowiskiem artystycznym.
0 1 0 2.12.2005Oki Electric opracowała funkcje rozpoznawania twarzyFirma Oki Electric opracowała dwie nowatorskie technologie, pozwalające na rozpoznawanie i wierne odzwierciedlanie ludzkich rysów twarzy przez urządzenia elektroniczne. Pierwsza z nich, Face Sensing Engine (FSE), umożliwia zabezpieczenie dostępu do wideopołączeń przed nieuprawnionym użyciem. Druga, FaceCommunicator®, pozwala internautom zachować anonimowość podczas kontaktów on-line.
0 1 0 2.12.2005DOPE awards dla NavigatoraMiedzynarodowy serwis internetowy DOPE awards (www.dopeawards.com) przyznał stronie Navigatora (www.navigator.net.pl - specjalistycznej agencji badawczej) nagrodę w kategorii Original.
0 1 0 2.12.2005EventLab dla cytrusów …Agencja EventLab jest odpowiedzialna za przeprowadzenie akcji promocyjnych w ramach ogólnopolskiej kampanii promującej walory pomarańczy i klementynek. EventLab jest jedną z 10 partnerskich agencji przy prowadzeniu tej akcji w całej Europie.
0 1 0 2.12.2005Bożonarodzeniowe akcje PodravkiNa początku grudnia br. rozpoczyna się szereg akcji promocyjnych firmy Podravka. Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to doskonały moment, aby zachęcić wszystkich amatorów sztuki kulinarnej do zapoznania się z nowymi produktami firmy i wzbogacenia świątecznych potraw o wyjątkowy smak i aromat przypraw Podravki.
0 1 0 1.12.2005Sprzedaż aparatów cyfrowych w PolsceNadal rośnie zainteresowanie Polaków aparatami cyfrowymi. Coraz chętniej rezygnują oni z zakupu sprzętu analogowego na rzecz aparatów nowoczesnej technologii cyfrowej. Do końca roku sprzedaż aparatów cyfrowych w Polsce sięgnie co najmniej miliona sztuk – wynika ze stałego badania panelowego prowadzonego przez instytut GfK Polonia.