FotoMaraton GP - konkurs fotograficzny - Marketing przy Kawie
FotoMaraton GP - konkurs fotograficzny
  • 0
  • 1
1.09.2005

FotoMaraton GP – konkurs fotograficzny

Konkurs fotograficzny – I FotoMaraton GP to nowe przedsięwzięcie GP Battery (Poland), które ma na celu popularyzację fotografii oraz prezentację najnowocześniejszych źródeł energii i akcesoriów do aparatów. Konkursowi towarzyszy specjalnie zaplanowana kampania internetowa. Dodatkowo wspomagają ją działania PR, reklama prasowa i sampling.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

PROroczy rok PRO Media House

Dokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House - pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO. Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.08.2005

Współpraca nazwa.pl i Kaspersky Lab

NetArt, dostawca usług hostingowych i właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczął współpracę z firmą Kaspersky Lab Polska, producentem oprogramowania antywirusowego i rozwiązań do ochrony danych. Jej efektem jest rozpoczynająca się właśnie wspólna akcja, w ramach której wszyscy, którzy zakupią dowolną usługę hostingową oferowaną w nazwa.pl, otrzymają gratis pełną wersję oprogramowania antywirusowego Kaspersky Anti-Virus Personal.