0 1 0 0 0 26.04.2005„Prawdziwe kolory”Pięćdziesiąt najlepszych obrazów spośród ponad pół tysiąca nadesłanych w ramach drugiej edycji konkursu Samsung Art Master można było zobaczyć podczas specjalnej wystawy zatytułowanej „Prawdziwe kolory” 22 kwietnia w zabytkowej Fortecy przy ul. Zakroczymskiej 12 w Warszawie. Ekspozycja prac młodych artystów była dostępna w Fortecy tylko tego wieczoru. Następna prezentacja odbędzie się 21 i 22 maja w Starej Pomarańczarni w Łazienkach Królewskich.
0 1 0 0 0 25.04.2005Metsä Tissue S.A. Dobroczyńcą Roku 2004Firma Metsä Tissue S.A. została laureatem ósmej edycji konkursu „Dobroczyńca Roku 2004”, organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Nominację zgłosiły: Fundacja Nasza Ziemia i Dolnośląska Fundacja Ekorozwoju.
0 1 0 0 0 25.04.2005Internetowy katalog mebli Black Red WhitePod adresem www.brw.com.pl dostępny jest nowy serwis internetowy firmy Black Red White. Jest to m.in. obszerny, internetowy katalog produktów. Autorem serwisu jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 25.04.2005Inteligo Dobroczyńcą Roku 2004Inteligo Financial Services SA wraz z PKO Bankiem Polskim zostało uhonorowane tytułem „Dobroczyńca Roku 2004”. Kapituła konkursu, organizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii, doceniła wkład obu firm w finansowanie Programu Budowy Polskiego Sztucznego Serca.
0 1 0 0 0 25.04.2005Ukazała się „Gazeta Prawna” z „Atlasem turystycznym Polski”„Gazeta Prawna” rozszerza formułę uszlachetniaczy. W poniedziałek 25 kwietnia po raz pierwszy pojawiły się równolegle do wyboru – „Atlas turystyczny Polski” oraz płyta CD - ROM „Samochód w firmie”.
0 1 0 0 0 25.04.2005Grupa Euro RSCG intensyfikuje działania New BusinessNa początku kwietnia br. do Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko New Business Director. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja oraz zarządzanie informacją i przetargami new business dla grupy Euro RSCG w Polsce. Utworzenie nowego stanowiska jest wynikiem strategii zmierzającej do oferowania Klientom spójnej i efektywnej komunikacji, której elementy dostarczane są przez poszczególne podmioty Euro RSCG.
0 1 0 0 0 25.04.2005HYPERmedia w nowym obuwiu adidasAgencja HYPERmedia przygotowała serwis dla firmy adidas. Serwis przedstawiający nowy model sportowego obuwia F50+ można oglądać już na portalu Onet.pl.
0 1 0 0 0 25.04.2005II Edycja konkursu „Plomba”Gaspol S.A. ogłosił rozpoczęcie II Edycji Konkursu „Plomba” skierowanego do szkół podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Tegoroczny konkurs odbywa się pod hasłem „Bezpieczne gotowanie w niezwykłych miejscach” i ma na celu propagowanie wśród dzieci, młodzieży, ich rodziców oraz nauczycieli zasad bezpieczeństwa w użytkowaniu gazu.
0 1 0 0 0 22.04.2005Kampania Banku BPH czynnego do 19:00Rusza kolejny program pilotażowy Banku BPH, zakładający przedłużenie czasu pracy placówek do godziny 19:00.
0 1 0 0 0 22.04.2005Clear Channel Poland promuje tablice 4×3Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła kampanię reklamową tablic 4x3 – wiodącego produktu ze swojego portfolio. Przekaz kampanii podkreśla najwyższą jakość i skuteczność billboardów i freeboardów Clear Channel w segmencie nośników standardowych.