Espresso

2 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

FIFA wspiera Wioski Dziecięce SOS

W sobotę 3 września przed rozpoczęciem meczu eliminacyjnego MŚ 2006 Polska - Austria piłkarzy drużyny Austrii wyprowadzą na murawę Stadionu Śląskiego mali mieszkańcy Wiosek Dziecięcych SOS - dzieci z Kraśnika i Biłgoraja. Dla naszych dzieciaków to ogromne wydarzenie. Tego, że byli na boisku z piłkarzami przed tak ważnym meczem, pewnie nigdy nie zapomną – mówi Elżbieta Janczur, dyrektor Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

Spójrz sobie w oczy

Na ulicach największych miast Polski pojawiły się plakaty reklamujące nowy produkt Vichy Laboratories – sztyft pod oczy z gamy Oligo 25. Jest to element kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia. Działania reklamowe obejmują outdoor, prasę, internet i radio. W dwóch ostatnich przypadkach będą wsparte konkursami. Adresatkami kampanii są kobiety w wieku od 20 do 30 lat, które borykają się z problemem widocznie zmęczonych oczu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”

Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane „Hugo”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2005

Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym

Według danych z raportu Ipsos „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”, w zestawieniu z mieszkańcami innych badanych krajów Polacy są najmniej zadowoleni ze stanu swojego zdrowia. Jednocześnie należą do najbardziej zadowolonych z wagi i sprawności fizycznej własnej i swoich dzieci, mimo, że czas wolny spędzają głównie przed telewizorem (66 proc.) i wciąż bardzo lubią smażone mięso czy słodkie bułki.

1 września 2005

Poprzednie Następne