0 1 0 0 0 2.09.2005Moto TV w INTERIA.PLMoto TV to pierwszy program motoryzacyjny emitowany w polskim Internecie. Pliki wideo z kolejnymi jego odcinkami są udostępniane bezpłatnie w serwisie Motoryzacja w INTERIA.PL (motoryzacja.interia.pl/multimedia/).
0 1 0 0 0 2.09.2005FIFA wspiera Wioski Dziecięce SOSW sobotę 3 września przed rozpoczęciem meczu eliminacyjnego MŚ 2006 Polska - Austria piłkarzy drużyny Austrii wyprowadzą na murawę Stadionu Śląskiego mali mieszkańcy Wiosek Dziecięcych SOS - dzieci z Kraśnika i Biłgoraja. Dla naszych dzieciaków to ogromne wydarzenie. Tego, że byli na boisku z piłkarzami przed tak ważnym meczem, pewnie nigdy nie zapomną – mówi Elżbieta Janczur, dyrektor Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
0 1 0 0 0 2.09.2005Telewizyjna kampania KindziukaWłaśnie rozpoczęła się telewizyjna kampania Kindziuka, sztandarowej wędliny białostockiego zakładu PMB SA.
0 1 0 0 0 2.09.2005Spójrz sobie w oczyNa ulicach największych miast Polski pojawiły się plakaty reklamujące nowy produkt Vichy Laboratories – sztyft pod oczy z gamy Oligo 25. Jest to element kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia. Działania reklamowe obejmują outdoor, prasę, internet i radio. W dwóch ostatnich przypadkach będą wsparte konkursami. Adresatkami kampanii są kobiety w wieku od 20 do 30 lat, które borykają się z problemem widocznie zmęczonych oczu.
0 1 0 0 0 2.09.2005Nowa „Gazeta Praca”„Łatwiej szukać, łatwiej znaleźć” - to hasło Gazety Praca, która od 5 września 2005 r. wprowadza nowy podział ogłoszeń i zmienia makietę. Gazeta Praca to najstarszy i największy dodatek w Polsce poświęcony ofertom na rynku pracy. Od ponad dziesięciu lat ukazuje się w poniedziałki jako dodatek do Gazety Wyborczej.
0 1 0 0 0 2.09.2005Lech Beach Soccer Tour 2005 za namiZakończył się największy w Polsce cykl turniejów w sportach plażowych Lech Beach Soccer Tour 2005, którego sponsorem tytularnym była marka Lech.
0 1 0 0 0 2.09.2005SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”Pod hasłem "Wyspa Hugo - dla pożeraczy przygód" w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu - chrupki kukurydziane „Hugo”.
0 1 0 0 0 2.09.2005„Zakręcona Szkoła” z SALES LINKAgencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP przygotowała i realizuje jesienną akcję promocyjną dla Knorra - marki Unilevera pod hasłem “Zakręcona szkoła”. Celem akcji jest wzrost sprzedaży promowanych produktów Knorra w okresie wzmożonych zakupów szkolnych oraz budowa wizerunku marki. Działania zaplanowane zostały do końca września.
0 1 0 0 0 2.09.2005Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowymWedług danych z raportu Ipsos „Fakty i mity. Odżywianie i zdrowie Polaków w kontekście międzynarodowym”, w zestawieniu z mieszkańcami innych badanych krajów Polacy są najmniej zadowoleni ze stanu swojego zdrowia. Jednocześnie należą do najbardziej zadowolonych z wagi i sprawności fizycznej własnej i swoich dzieci, mimo, że czas wolny spędzają głównie przed telewizorem (66 proc.) i wciąż bardzo lubią smażone mięso czy słodkie bułki.
0 1 0 0 0 1.09.2005Biznesmeni na korcieW planowanym na 3 września 2005 Turnieju Tenisowym Marka Open 2005 zmierzą się prezesi i członkowie zarządów firm działających na rynku polskim. Turniej jest wspólnym przedsięwzięciem Polskiego Związku Tenisowego oraz Synergy Marketing Partners - firmy doradztwa marketingowego. Patronat honorowy nad tym ciekawie zapowiadającym się wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka.