0 1 2.09.2005Telewizyjna kampania Kindziukakampanie reklamowe TweetWłaśnie rozpoczęła się telewizyjna kampania Kindziuka, sztandarowej wędliny białostockiego zakładu PMB SA.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54859 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 1.09.2005Handlowanie w sieci - raport Money.pl o rynku e-commerceHandel elektroniczny w Polsce, pomimo intensywnych wzrostów obserwowanych w ostatnich latach, w dalszym ciągu znajduje się początkowej fazie rozwoju. Na szczęście rodzimi internauci bardzo szybko nadrabiają zaległości do światowej czołówki.
0 1 0 0 0 1.09.2005Kampania Outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej1 września rusza kampania outdoorowa Nałęczowianki delikatnie gazowanej
0 1 0 0 0 1.09.2005FotoMaraton GP - konkurs fotograficznyKonkurs fotograficzny – I FotoMaraton GP to nowe przedsięwzięcie GP Battery (Poland), które ma na celu popularyzację fotografii oraz prezentację najnowocześniejszych źródeł energii i akcesoriów do aparatów. Konkursowi towarzyszy specjalnie zaplanowana kampania internetowa. Dodatkowo wspomagają ją działania PR, reklama prasowa i sampling.
0 1 0 0 0 1.09.2005Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek1 września br. Indykpol S.A. rozpoczyna wielki konsumencki konkurs SMS-owy promujący „Parówki Firmowe z Indyka”. Codziennie między godziną 10:00 a 20:00 do wygrania jest 500 nagród w postaci bonów gotówkowych o nominale 100 zł – wygrywa SMS wysłany najbliżej kolejnej pełnej godziny. W każdym tygodniu przewidziano także dodatkowe nagrody „Dla Aktywnych” w postaci maszynek do HotDogów dla 20 osób, które w ciągu danego tygodnia wyślą najwięcej kodów z parówek. Konkurs potrwa do 20 października. Każdy uczestnik konkursu, który w tym okresie wyśle co najmniej 10 SMS-ów ze specjalnymi kodami weźmie udział w Wielkim Finale, w którym główną nagrodą jest samochód sportowy Opel Astra GTC oraz telewizory plazmowe.