SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”
  • 0
  • 1
2.09.2005

SALES LINK realizuje eventy dla „Hugo”

Pod hasłem „Wyspa Hugo – dla pożeraczy przygód” w hipermarketach w całej Polsce 19 sierpnia rozpoczęły się eventy „Hugo”. Za przygotowanie i realizację akcji promocyjnej odpowiada agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP. Celem działań prowadzonych przez SALES LINK jest wzrost sprzedaży oraz poinformowanie o nowej linii produktów. Akcja prowadzona przez SALES LINK jest jednym z etapów kampanii reklamowej The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o. o. wprowadzającej na rynek nową markę produktu – chrupki kukurydziane „Hugo”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2005

Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek

1 września br. Indykpol S.A. rozpoczyna wielki konsumencki konkurs SMS-owy promujący „Parówki Firmowe z Indyka”. Codziennie między godziną 10:00 a 20:00 do wygrania jest 500 nagród w postaci bonów gotówkowych o nominale 100 zł – wygrywa SMS wysłany najbliżej kolejnej pełnej godziny. W każdym tygodniu przewidziano także dodatkowe nagrody „Dla Aktywnych” w postaci maszynek do HotDogów dla 20 osób, które w ciągu danego tygodnia wyślą najwięcej kodów z parówek. Konkurs potrwa do 20 października. Każdy uczestnik konkursu, który w tym okresie wyśle co najmniej 10 SMS-ów ze specjalnymi kodami weźmie udział w Wielkim Finale, w którym główną nagrodą jest samochód sportowy Opel Astra GTC oraz telewizory plazmowe.