Lech Beach Soccer Tour 2005 za nami
  • 0
  • 1
2.09.2005

Lech Beach Soccer Tour 2005 za nami

Zakończył się największy w Polsce cykl turniejów w sportach plażowych Lech Beach Soccer Tour 2005, którego sponsorem tytularnym była marka Lech.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52884 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2005

Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek

1 września br. Indykpol S.A. rozpoczyna wielki konsumencki konkurs SMS-owy promujący „Parówki Firmowe z Indyka”. Codziennie między godziną 10:00 a 20:00 do wygrania jest 500 nagród w postaci bonów gotówkowych o nominale 100 zł – wygrywa SMS wysłany najbliżej kolejnej pełnej godziny. W każdym tygodniu przewidziano także dodatkowe nagrody „Dla Aktywnych” w postaci maszynek do HotDogów dla 20 osób, które w ciągu danego tygodnia wyślą najwięcej kodów z parówek. Konkurs potrwa do 20 października. Każdy uczestnik konkursu, który w tym okresie wyśle co najmniej 10 SMS-ów ze specjalnymi kodami weźmie udział w Wielkim Finale, w którym główną nagrodą jest samochód sportowy Opel Astra GTC oraz telewizory plazmowe.