„Zakręcona Szkoła” z SALES LINK
  • 0
  • 1
2.09.2005

„Zakręcona Szkoła” z SALES LINK

Agencja SALES LINK należąca do grupy TBWACOMMUNICATION GROUP przygotowała i realizuje jesienną akcję promocyjną dla Knorra – marki Unilevera pod hasłem “Zakręcona szkoła”. Celem akcji jest wzrost sprzedaży promowanych produktów Knorra w okresie wzmożonych zakupów szkolnych oraz budowa wizerunku marki. Działania zaplanowane zostały do końca września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52900 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.09.2005

Wielki konkurs konsumencki firmy Indykpol S.A. dla amatorów parówek

1 września br. Indykpol S.A. rozpoczyna wielki konsumencki konkurs SMS-owy promujący „Parówki Firmowe z Indyka”. Codziennie między godziną 10:00 a 20:00 do wygrania jest 500 nagród w postaci bonów gotówkowych o nominale 100 zł – wygrywa SMS wysłany najbliżej kolejnej pełnej godziny. W każdym tygodniu przewidziano także dodatkowe nagrody „Dla Aktywnych” w postaci maszynek do HotDogów dla 20 osób, które w ciągu danego tygodnia wyślą najwięcej kodów z parówek. Konkurs potrwa do 20 października. Każdy uczestnik konkursu, który w tym okresie wyśle co najmniej 10 SMS-ów ze specjalnymi kodami weźmie udział w Wielkim Finale, w którym główną nagrodą jest samochód sportowy Opel Astra GTC oraz telewizory plazmowe.