Espresso

6 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

GP w akcji „Bezpieczna Szkoła przy Drodze – Misie Ratują Dzieci”

GP Battery (Poland) została jednym z partnerów akcji „Bezpieczna szkoła przy drodze – Misie ratują dzieci”. Na Placu Zamkowym w Warszawie w piątek, 7 października o godzinie 12.00, odbędzie się koncert towarzyszący całemu przedsięwzięciu. Dochód z imprezy zostanie przekazany stowarzyszeniu, które buduje Centrum Terapeutyczne „Dom Misia Ratownika” dla dzieci i ich rodzin poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Polska Telefonia Cyfrowa Sponsorem Generalnym Polskiego Ruchu Olimpijskiego

Polska Telefonia Cyfrowa i Polska Fundacja Olimpijska podpisały czteroletnią umowę dotyczącą wspierania sportu olimpijskiego. Na jej mocy PTC, jako Generalny Sponsor Polskiego Ruchu Olimpijskiego, jest również wyłącznym: Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Turyn 2006, Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Pekin 2008, Generalnym Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Współpraca między Polskim Ruchem Olimpijskim a Polską Telefonią Cyfrową obejmuje wsparcie zarówno dla polskich olimpijczyków w trakcie przygotowań i podczas Igrzysk Zimowych w Turynie 2006 i Igrzysk Letnich w Pekinie 2008, jak i dla polskiej młodzieży, która dopiero marzy o sukcesach sportowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Zasięg ARBOmedia Polska przewyższył zasięgi biur reklamy Onet oraz Wirtualnej Polski

Od dłuższego czasu ARBOmedia sukcesywnie poprawia swoją pozycję na rynku reklamy internetowej. Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl oraz Wirtualną Polskę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Sprostowanie

„Szanowni Państwo, W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”. Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.

Poprzednie Następne