0 1 0 0 0 4.10.2005Wspólny projekt On Board i Mobile AcademyKonsultanci On Board Public Relations doradzają międzynarodowej akademii sztuki, Mobile Academy - organizatorowi interaktywnej instalacji artystycznej „Czarny Rynek Użytecznej Wiedzy i Niewiedzy”.
0 1 0 0 0 4.10.2005Nowa kampania reklamowa Cropp TownWyobraź sobie, że jesteś produktem. Produktem, który chcemy opakować.
0 1 0 0 0 4.10.2005Nowy dziennik AgoryAgora wprowadzi na rynek nowy tytuł prasowy - ogólnopolską gazetę codzienną o szerokim zasięgu. Nowy dziennik będzie „gazetą środka” i nie będzie miał charakteru prasy bulwarowej czy tabloidu.
0 1 0 0 0 4.10.2005Test kostek rosołowychMiesięcznik „Świat Konsumenta” opublikował wyniki testu drobiowych kostek rosołowych. Badania wykonano na zlecenie miesięcznika w akredytowanym laboratorium w Niemczech. Przetestowano kostki: Amino, Dobra Kuchnia, Knorr, Kucharek, Warzywko i Winiary.
0 1 0 0 0 4.10.2005Najlżejszy aparat cyfrowy BenQW połowie października BenQ wprowadza na polski rynek swój najlżejszy aparat cyfrowy z matrycą 5 megapikseli i obiektywem stałoogniskowym – DC C500.
0 1 0 0 0 4.10.2005Sto lat dla Renault!Na planie nowej reklamy Renault przygotowanej przez agencję Publicis wystąpili śpiewacy operowi w roli mechaników. Ich zadaniem jest przekonanie posiadaczy samochodów Renault do korzystania z autoryzowanych serwisów.
0 1 0 0 0 4.10.2005Rusza 4. edycja konkursu Galerii Plakatu AMS„Wszyscy jedziemy na jednym wózku”, to hasło 4. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. W Polsce żyje około 5 milionów osób niepełnosprawnych.
0 1 0 0 0 4.10.2005Bankier.pl także po godzinachPortal finansowy Bankier.pl uruchomił nowy serwis „Po godzinach”. W gruntownie przebudowanej części portalu czytelnicy znajdą zebrane ze specjalistycznej prasy i serwisów internetowych informacje o aktualnych trendach, nowych produktach na rynku czy ciekawych sposobach spędzania wolnego czasu.
0 1 0 0 0 4.10.2005Nowy serwis internetowy www.aster.pl1 października 2005 r. ASTER, największy operator telekomunikacyjny, oferujący usługę TRIPLE PLAY (telewizja, internet, telefon) na terenie Warszawy i okolic, uruchomił nowy serwis internetowy.
0 1 0 0 0 4.10.2005S4 przygotowała urodzinową kampanię GeantAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na obsługę kampanii 9. urodzin Geant Polska. Agencja już wcześniej współpracowała z tym klientem, tworząc i prowadząc program lojalnościowy. Tym razem S4 zajmuje się planowaniem, strategią i kreacją całości przedsięwzięcia.