BTL Point Group aktywizuje Morliny w segmencie YC
  • 0
  • 1
6.10.2005

BTL Point Group aktywizuje Morliny w segmencie YC

Agencja marketing services BTL Point Group realizuje multikanałowy projekt aktywizujący markę Morliny w segmencie Young Consumers.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

zy0n

19 lat temu

Ups... kojarzy się z padlinożercami

Panie copywriter... nadmiar kreacji szkodzi :)

Rozwiń komentarze

6 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
6.10.2005

Sprostowanie

„Szanowni Państwo, W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji "Szalone Zoo", którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”. Z poważaniem, Piotr Bobrycki Marketing Manager Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.