0 1 0 0 1 30.09.2005Jesienne oblicze Karmi Poema di CafféKampania telewizyjna Karmi Poema di Caffè, która jesienią powróciła na anteny, zachęca do zgłębienia tajemnicy ukrytej w Karmi Poema di Caffé.
0 1 0 0 0 30.09.2005Słodki Wawel i OPUS B.97 litrów czekolady przelało się na planie spotów nowej kampanii reklamowej firmy Wawel. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Agencja Reklamowa OPUS B.
0 1 0 0 1 29.09.2005Kampania niszczarek do dokumentów EBATrójmiejska agencja reklamowa Faber Matrix opracowała kampanię mailingową niszczarek do dokumentów EBA, których wyłącznym dystrybuterom w Polsce jest sopocka firma Grand.
0 1 0 0 0 29.09.2005Peppermint zimy się nie boiPod hasłem ”My się zimy nie boimy” ruszył kolejny etap całorocznej kampanii, jaką Peppermint prowadzi dla TUI. Kampania jesienna promuje ofertę wyjazdów zimowych z TUI. Celem prowadzonych działań jest sprzedaż wyjazdów na sezon zima 2005/2006 oraz wzmacnianie wizerunku TUI na rynku usług turystycznych jako touroperatora oferującego różnorodną ofertę najwyższej jakości.
0 1 0 0 0 29.09.2005TEQUILAPolska i Michelin ostrzegają przed zimąAgencja marketing services TEQUILAPolska Sp. z o.o. przygotowała i realizuje akcję marketingu bezpośredniego dla Michelin Polska S.A., skierowaną do dealerów i subdealerów sprzedających opony marki Michelin, Kleber oraz BFGoodrich na terenie Polski i krajów bałtyckich. Celem prowadzonych działań jest promowanie produktów Michelin oraz wzrost sprzedaży opon zimowych w sezonie jesień - zima 2005/2006.
0 1 0 0 0 29.09.2005Telefony komórkowe Siemensa „jak na dłoni”Telewizja, prasa, kino oraz Internet znalazły się w media planie najnowszej kampanii reklamowej telefonów komórkowych Siemens z serii 75, która wystartowała w ostatnich dniach września br. i potrwa do połowy listopada. Obok modeli AX72, C75, CX75 oraz M75 prezentowane są także wybrane akcesoria. Kampanii towarzyszy hasło „Poczuj nowy styl”.
0 1 0 0 0 29.09.2005TVN Gra w CYFRZE+Nowy kanał rozrywkowy TVN Gra w dniu uruchomienia dołączy do oferty platformy CYFRA+. Od 3 października TVN Gra dostępna będzie 24 godziny na dobę na 65. kanale we wszystkich pakietach platformy.
0 1 0 0 0 29.09.2005Marketerzy Roku 2005Redakcja tygodnika "Media & Marketing Polska" przyznała tytuły Marketerów Roku 2005 za wyróżniającą się działalność na rynku. Tytuł Marketera Roku otrzymał Eurobank, zaś tytuł Marki Roku - Heyah, Polska Telefonia Cyfrowa.
0 1 0 0 0 29.09.2005Testa – Public Relations dla GessleraTesta – Public Relations ma nowego Klienta. Od października rozpoczyna współpracę z Domem Restauracyjnym i Karczmą Gessler na Starym Mieście w Warszawie.
0 1 0 0 0 29.09.2005Cinemax sponsorem 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu FilmowegoCinemax po raz pierwszy wspiera Warszawski Międzynarodowy Festiwal Filmowy. Kanał objął patronat nad cyklem Odkrycia – wizje współczesnego świata. Podczas festiwalu zostanie wręczona nagroda Cinemax za najlepszy scenariusz filmu w konkursie festiwalowym.