0 1 0 0 0 2.06.2005DEMO dla marki ZozoleAgencja DEMO Effective Launching przygotowała kampanię reklamową, wprowadzającą na rynek musujące żelki, karmelki i gumy do żucia – nowe produkty z rodziny Zozoli.
0 1 0 0 0 2.06.2005Zwycięzcy konkursu organizowanego przez UNICEF i Clear ChannelAutorami zwycięskiego projektu plakatu kampanii społecznej dla UNICEF, przeznaczonego do ekspozycji na nośnikach reklamy zewnętrznej są Stuart McCreadie – copywriter i Graeme Taylor-Warne – dyrektor kreatywny z południowoafrykańskiej agencji reklamowej BesterBruke.
0 1 0 0 0 2.06.2005Europejska kampania „HELP – Dla życia bez tytoniu”Komisarz europejski Markos Kyprianou, odpowiedzialny za sprawy ochrony zdrowia i konsumentów, zapowiada uruchomienie specjalnego portalu internetowego oraz rozpoczęcie emisji trzech reklam telewizyjnych. Mają one zwiększyć świadomość zagrożeń wynikających z palenia tytoniu.
0 1 0 0 0 2.06.2005Scholl w nowym oknieRuszyła nowa witryna internetowa jednej z marek koncernu SSL Healthcare Polska – kosmetyków do pielęgnacji stóp marki Scholl (Scholl Footcare). Strona zawiera pierwszy na świecie internetowy sklep, w którym można kupić produkty tej marki. Za nowy wizerunek Scholla w Internecie odpowiada agencja interaktywna – HyperCube.
0 1 0 0 0 2.06.2005Agencja Reklamowa E-MISJA dla Sanpol Sp. z o.o.Firma Sanpol Sp. z o.o., wiodąca w Polsce firma handlowa w dziedzinie wyposażenia łazienek oraz systemów grzewczych powierzyła obsługę reklamową Agencji Reklamowej E_Misja.
0 1 0 0 4 2.06.2005Cafe wspiera młodych projektantówMagazyn Cafe wspiera nowy program Heyah - „Młodzi projektanci poszukiwani!” i uczestniczy w nim nie tylko jako patron medialny, ale również doradca z zakresu mody.
0 1 0 0 0 2.06.2005Przetargi w maju 2005Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. opracowała kolejny raport, w którym przeanalizowane zostały przetargi i zlecenia na usługi, wykonanie i dostawy ogłoszone w Polsce, w maju 2005 r.
0 1 0 0 0 2.06.200540. kongres FIBEPInstytut Monitorowania Mediów wziął udział w 40. kongresie firm monitorujących media - FIBEP, jaki odbył się w dniach 25-29 maja w Dubrowniku w Chorwacji. Spotkanie było okazją do zacieśnienia współpracy z firmami zrzeszonymi w FIBEP i sformułowania prognozy rozwoju branży monitoringu mediów.
0 1 0 0 0 2.06.2005Polinak – męska decyzjaRozpoczęła się przygotowana przez DEMO Effective Launching telewizyjna kampania reklamowa śnieżnobiałej farby emulsyjnej do ścian i sufitów Polinak, kluczowego produktu marki Dekoral. Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem: „Dekoral - raz na długi czas!”.
0 1 0 0 0 1.06.2005Ogólnopolska akcja promocyjna Pool-SpaPool-Spa, producent wanien z hydromasażem, zorganizował ogólnopolską akcję promocyjną "Montaż Gratis". Jej celem jest promocja marki Pool-Spa, a także edukacja klientów w zakresie montażu wanien z hydromasażem. Akcję wspiera kampania reklamowa w tytułach branżowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.