- 0
- 1
Sprostowanie
„Szanowni Państwo,
W związku z komunikatem prasowym dotyczącym promocji „Szalone Zoo Dr. Oetkera” przesłanym dnia 4 października przez agencję Primoloko w imieniu firmy Partner ASM, informuję, że w tym komunikacie pojawiła się mylna informacja dotycząca autora i realizatora promocji „Szalone Zoo”, którym jest agencja TEQUILA Polska, jak i zasięgu samej promocji, która poza sieciami handlowymi obejmuje również tradycyjne sklepy detaliczne. Jednocześnie informujemy, że firma Partner ASM wykonuje jedynie usługi merchandisingowe dla firmy Dr. Oetker, a w żadnym wypadku nie jest autorem, ani realizatorem promocji sprzedaży „Szalone Zoo”. Poniżej znajduje się komunikat prasowy agencji TEQUILAPolska rzetelnie informujący o akcji „Szalone Zoo Dr. Oetkera”.
Z poważaniem,
Piotr Bobrycki
Marketing Manager
Dr.Oetker Polska Sp. z o.o.