Polska Telefonia Cyfrowa Sponsorem Generalnym Polskiego Ruchu Olimpijskiego
  • 0
  • 1
6.10.2005

Polska Telefonia Cyfrowa Sponsorem Generalnym Polskiego Ruchu Olimpijskiego

Polska Telefonia Cyfrowa i Polska Fundacja Olimpijska podpisały czteroletnią umowę dotyczącą wspierania sportu olimpijskiego. Na jej mocy PTC, jako Generalny Sponsor Polskiego Ruchu Olimpijskiego, jest również wyłącznym:

  • Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Turyn 2006,
  • Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Pekin 2008,
  • Generalnym Sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Współpraca między Polskim Ruchem Olimpijskim a Polską Telefonią Cyfrową obejmuje wsparcie zarówno dla polskich olimpijczyków w trakcie przygotowań i podczas Igrzysk Zimowych w Turynie 2006 i Igrzysk Letnich w Pekinie 2008, jak i dla polskiej młodzieży, która dopiero marzy o sukcesach sportowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2005

Zasięg ARBOmedia Polska przewyższył zasięgi biur reklamy Onet oraz Wirtualnej Polski

Od dłuższego czasu ARBOmedia sukcesywnie poprawia swoją pozycję na rynku reklamy internetowej. Najnowsze lipcowe wyniki badania Megapanel PBI/Gemius wykazały, iż sieć reklamowa ARBOmedia, docierając do 7 305 911 użytkowników (real users) awansowała na drugie miejsce pod względem zasięgu. Oznacza to, iż na przestrzeni dwóch ostatnich badanych miesięcy ARBOmedia wyprzedziła pod względem tego wskaźnika dwa największe polskie portale: Onet.pl oraz Wirtualną Polskę.