Espresso

19 kwietnia 2006

18 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Program Pozytywne Miasto Clear Channel nominowany do prestiżowej nagrody SABRE Awards 2006

Ubiegłoroczna edycja programu Pozytywne Miasto Clear Channel została zakwalifikowana do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu SABRE Awards 2006 w kategorii „Eastern Europe”. SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Berlinie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Saatchi & Saatchi przygotowała sportową kampanię napojów Kubuś Play

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Złoty Medal World-Wide Mustard Competition dla MusztardyCzosnkowej KAMIS

Sukcesem dla polskiej reprezentacji zakończył się tegoroczny Światowy Konkurs Musztard w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe noty w ocenianych kryteriach: smak, aromat, receptura, konsystencja, kolor i jakość produktu otrzymała Musztard Czosnkowa KAMIS zdobywając złoty medal w swojej kategorii i prestiżowe wyróżnienie spośród 350 zgłoszonych z całego świata musztard. To pierwszy sukces polskiej reprezentacji na światowych mistrzostwach i potwierdzenie najwyższej jakość produktów marki KAMIS.

Poprzednie Następne