Saatchi & Saatchi przygotowała sportową kampanię napojów Kubuś Play
  • 0
  • 1
18.04.2006

Saatchi & Saatchi przygotowała sportową kampanię napojów Kubuś Play

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych – dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51119 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

18 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Złoty Medal World-Wide Mustard Competition dla MusztardyCzosnkowej KAMIS

Sukcesem dla polskiej reprezentacji zakończył się tegoroczny Światowy Konkurs Musztard w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe noty w ocenianych kryteriach: smak, aromat, receptura, konsystencja, kolor i jakość produktu otrzymała Musztard Czosnkowa KAMIS zdobywając złoty medal w swojej kategorii i prestiżowe wyróżnienie spośród 350 zgłoszonych z całego świata musztard. To pierwszy sukces polskiej reprezentacji na światowych mistrzostwach i potwierdzenie najwyższej jakość produktów marki KAMIS.