Wygraj AYGO z easygo.pl
  • 0
  • 1
19.04.2006

Wygraj AYGO z easygo.pl

Wygraj AYGO z easygo.pl to nazwa największego letniego konkursu przygotowana dla kupujących wyjazdy turystyczne w polskim Internecie. Każdy wyjeżdżający, który skorzysta z oferty easygo.pl ma szansę wygrać sportową, nowoczesną i dynamiczną toyotę Aygo. Takiej nagrody w polskiej e-turystyce jeszcze nigdy nie było.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50872 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

18 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Program Pozytywne Miasto Clear Channel nominowany do prestiżowej nagrody SABRE Awards 2006

Ubiegłoroczna edycja programu Pozytywne Miasto Clear Channel została zakwalifikowana do ścisłego finału europejskiej edycji konkursu SABRE Awards 2006 w kategorii „Eastern Europe”. SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów międzynarodowych branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku. Europejska edycja konkursu, do której zgłaszane są projekty z całego kontynentu, jest organizowana po raz drugi. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni pod koniec maja, podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Berlinie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Saatchi & Saatchi przygotowała sportową kampanię napojów Kubuś Play

Agencja Saatchi & Saatchi jest autorem koncepcji kreatywnej startującej właśnie kampanii napoju Kubuś Play należącego do firmy Maspex Wadowice. Jej celem jest podkreślenie nowoczesnego i sportowego charakteru marki. Ponadto kampania ma za zadanie umocnić pozycję Kubusia jako lidera na rynku zdrowych soków i napojów marchwiowych - dzięki technologii Top Aseptic Kubuś Play nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów i jest w wygodnej plastikowej butelce.