„Bosman. Zawsze na fali” – nowa wizualizacja marki
  • 0
  • 1
18.04.2006

„Bosman. Zawsze na fali” – nowa wizualizacja marki

Piwo Bosman, od pokoleń obecne w życiu prawdziwych ludzi morza, od kwietnia ma nową etykietę. Świeża i wyrazista kolorystyka nowej wizualizacji butelek i puszek, z umieszczonym na niej wizerunkiem prawdziwego bosmana, jeszcze bardziej uwydatnia silny związek marki z regionem i podkreśla charakter znakomitego produktu szczecińskiego browaru.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Złoty Medal World-Wide Mustard Competition dla MusztardyCzosnkowej KAMIS

Sukcesem dla polskiej reprezentacji zakończył się tegoroczny Światowy Konkurs Musztard w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe noty w ocenianych kryteriach: smak, aromat, receptura, konsystencja, kolor i jakość produktu otrzymała Musztard Czosnkowa KAMIS zdobywając złoty medal w swojej kategorii i prestiżowe wyróżnienie spośród 350 zgłoszonych z całego świata musztard. To pierwszy sukces polskiej reprezentacji na światowych mistrzostwach i potwierdzenie najwyższej jakość produktów marki KAMIS.