HYPERmedia zajmie się komunikacją interaktywną kolejnej marki Procter&Gamble
  • 0
  • 1
18.04.2006

HYPERmedia zajmie się komunikacją interaktywną kolejnej marki Procter&Gamble

Procter&Gamble powierzył agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) zaprojektowanie strony promocyjnej nowej serii produktów marki Lenor. Agencja z P&G współpracuje od trzech lat i odpowiada za marketing w Internecie większości marek tej firmy, również na Litwie, Łotwie i Estonii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54791 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.04.2006

Złoty Medal World-Wide Mustard Competition dla MusztardyCzosnkowej KAMIS

Sukcesem dla polskiej reprezentacji zakończył się tegoroczny Światowy Konkurs Musztard w Stanach Zjednoczonych. Najwyższe noty w ocenianych kryteriach: smak, aromat, receptura, konsystencja, kolor i jakość produktu otrzymała Musztard Czosnkowa KAMIS zdobywając złoty medal w swojej kategorii i prestiżowe wyróżnienie spośród 350 zgłoszonych z całego świata musztard. To pierwszy sukces polskiej reprezentacji na światowych mistrzostwach i potwierdzenie najwyższej jakość produktów marki KAMIS.