Espresso

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych

Agencja Boomerang Team korzystając z funduszy europejskich w najbliższym czasie planuje wdrożenie systemu informatycznego, który ma służyć do zarządzania działaniami field marketingowymi prowadzonymi przez agencję. Jednocześnie Boomerang Team planuje wprowadzenie do oferty swoich usług działań contact center. Nowoczesny system informatyczny to prawdopodobnie pierwszy tego typu program w Polsce i ma na celu usprawnienie procesu obsługi Klienta przez agencję. W związku z tym projektem do agencji dołączyła nowa osoba Mirosław Dobrzyński, który zajmie się wdrożeniem nowego systemu i rozwojem usługi contact center, który będzie funkcjonował w powiązaniu z systemem informatycznym.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

ABCŚLUBU – wyzwanie dla Holiconu

Holicon Contact Center rozpoczął współpracę z nowopowstającym portalem o tematyce ślubno-weselnej www.abcslubu.pl. Portal zacznie działać w czerwcu i będzie ułatwiał osobom planującym ślub/wesele organizację tej uroczystości dzięki bogatej prezentacji firm z branży. Na stronach portalu będzie można także np.: zapoznać z najnowszymi trendami w modzie ślubnej oraz zapoznać się z doświadczeniami osób, który mają już za sobą tą ważną uroczystość.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Staropolanka zmienia opakowania i rozpoczyna kampanię

Pod koniec kwietnia wchodzą na rynek odnowione wody mineralne sprzedawane pod markami Staropolanka, Staropolanka 2000 i Staropolanka Zdrój. Ich premierze towarzyszy przygotowana przez agencję pnd futura kampania reklamowa obejmująca między innymi telewizję (billboardy sponsorskie przed pogodą i sportem w TV3 Poznań, Wrocław, Katowice oraz w TVN24), outdoor (Polska południowo-zachodnia, Poznań, Warszawa), prasę konsumencką i handlową, a także szereg materiałów BTL. Hasłem kampanii jest: "Staropolanka. Bogactwo naturalne", natomiast nowym claimem marki - określenie "Minerały z Gór Stołowych". Całość prac koncepcyjnych, projektowych i wykonawczych w ramach kampanii jest dziełem pnd futura.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Citibank Handlowy razem z easygo.pl

Citibank Handlowy i easygo.pl przygotowały specjalną propozycję finansową dla podróżujących internautów. Każdy klient dokonujący rezerwacji i zakupu w portalu turystycznym www.easygo.pl może skorzystać z propozycji i produktów bankowych wspierających wyjazdy wakacyjne. Dzięki współpracy najbardziej dynamicznego portalu turystycznego z nowoczesnym i doświadczonym bankiem o zasięgu ogólnoświatowym powstała unikatowa oferta dla turystów poszukujących usług finansowych w Internecie.

Poprzednie Następne