Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych - Marketing przy Kawie
Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych
  • 0
  • 1
27.04.2006

Boomerang Team wdroży system do obsługi akcji field marketingowych

Agencja Boomerang Team korzystając z funduszy europejskich w najbliższym czasie planuje wdrożenie systemu informatycznego, który ma służyć do zarządzania działaniami field marketingowymi prowadzonymi przez agencję. Jednocześnie Boomerang Team planuje wprowadzenie do oferty swoich usług działań contact center. Nowoczesny system informatyczny to prawdopodobnie pierwszy tego typu program w Polsce i ma na celu usprawnienie procesu obsługi Klienta przez agencję. W związku z tym projektem do agencji dołączyła nowa osoba Mirosław Dobrzyński, który zajmie się wdrożeniem nowego systemu i rozwojem usługi contact center, który będzie funkcjonował w powiązaniu z systemem informatycznym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
27.04.2006

ABCŚLUBU – wyzwanie dla Holiconu

Holicon Contact Center rozpoczął współpracę z nowopowstającym portalem o tematyce ślubno-weselnej www.abcslubu.pl. Portal zacznie działać w czerwcu i będzie ułatwiał osobom planującym ślub/wesele organizację tej uroczystości dzięki bogatej prezentacji firm z branży. Na stronach portalu będzie można także np.: zapoznać z najnowszymi trendami w modzie ślubnej oraz zapoznać się z doświadczeniami osób, który mają już za sobą tą ważną uroczystość.