ABCŚLUBU – wyzwanie dla Holiconu
  • 0
  • 1
27.04.2006

ABCŚLUBU – wyzwanie dla Holiconu

Holicon Contact Center rozpoczął współpracę z nowopowstającym portalem o tematyce ślubno-weselnej www.abcslubu.pl. Portal zacznie działać w czerwcu i będzie ułatwiał osobom planującym ślub/wesele organizację tej uroczystości dzięki bogatej prezentacji firm z branży. Na stronach portalu będzie można także np.: zapoznać z najnowszymi trendami w modzie ślubnej oraz zapoznać się z doświadczeniami osób, który mają już za sobą tą ważną uroczystość.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Staropolanka zmienia opakowania i rozpoczyna kampanię

Pod koniec kwietnia wchodzą na rynek odnowione wody mineralne sprzedawane pod markami Staropolanka, Staropolanka 2000 i Staropolanka Zdrój. Ich premierze towarzyszy przygotowana przez agencję pnd futura kampania reklamowa obejmująca między innymi telewizję (billboardy sponsorskie przed pogodą i sportem w TV3 Poznań, Wrocław, Katowice oraz w TVN24), outdoor (Polska południowo-zachodnia, Poznań, Warszawa), prasę konsumencką i handlową, a także szereg materiałów BTL. Hasłem kampanii jest: "Staropolanka. Bogactwo naturalne", natomiast nowym claimem marki - określenie "Minerały z Gór Stołowych". Całość prac koncepcyjnych, projektowych i wykonawczych w ramach kampanii jest dziełem pnd futura.