Nowy Floriol wchodzi do sprzedaży
  • 0
  • 1
27.04.2006

Nowy Floriol wchodzi do sprzedaży

ZT Kruszwica w kwietniu 2006 wprowadza na rynek zupełnie nowy rzepakowy olej spożywczy z pierwszego tłoczenia – Floriol. Design opakowania, a także system identyfikacji marki i komunikacja BTL są dziełem agencji PND Futura.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Staropolanka zmienia opakowania i rozpoczyna kampanię

Pod koniec kwietnia wchodzą na rynek odnowione wody mineralne sprzedawane pod markami Staropolanka, Staropolanka 2000 i Staropolanka Zdrój. Ich premierze towarzyszy przygotowana przez agencję pnd futura kampania reklamowa obejmująca między innymi telewizję (billboardy sponsorskie przed pogodą i sportem w TV3 Poznań, Wrocław, Katowice oraz w TVN24), outdoor (Polska południowo-zachodnia, Poznań, Warszawa), prasę konsumencką i handlową, a także szereg materiałów BTL. Hasłem kampanii jest: "Staropolanka. Bogactwo naturalne", natomiast nowym claimem marki - określenie "Minerały z Gór Stołowych". Całość prac koncepcyjnych, projektowych i wykonawczych w ramach kampanii jest dziełem pnd futura.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Citibank Handlowy razem z easygo.pl

Citibank Handlowy i easygo.pl przygotowały specjalną propozycję finansową dla podróżujących internautów. Każdy klient dokonujący rezerwacji i zakupu w portalu turystycznym www.easygo.pl może skorzystać z propozycji i produktów bankowych wspierających wyjazdy wakacyjne. Dzięki współpracy najbardziej dynamicznego portalu turystycznego z nowoczesnym i doświadczonym bankiem o zasięgu ogólnoświatowym powstała unikatowa oferta dla turystów poszukujących usług finansowych w Internecie.