DEEP rozkręca kampanię - Marketing przy Kawie
DEEP rozkręca kampanię
  • 0
  • 1
27.04.2006

DEEP rozkręca kampanię

Billboardy, airboardy, sesja w Playboyu, promocje cenowe, dystrybucja kartek reklamowych i sponsoring koncertu Armina van Buurena, światowej sławy DJ’a. Krótko mówiąc – kampania pod hasłem „Ciuch inaczej pomyślany” marki odzieżowej DEEP nabiera tempa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
27.04.2006

ABCŚLUBU – wyzwanie dla Holiconu

Holicon Contact Center rozpoczął współpracę z nowopowstającym portalem o tematyce ślubno-weselnej www.abcslubu.pl. Portal zacznie działać w czerwcu i będzie ułatwiał osobom planującym ślub/wesele organizację tej uroczystości dzięki bogatej prezentacji firm z branży. Na stronach portalu będzie można także np.: zapoznać z najnowszymi trendami w modzie ślubnej oraz zapoznać się z doświadczeniami osób, który mają już za sobą tą ważną uroczystość.