Staropolanka zmienia opakowania i rozpoczyna kampanię
  • 0
  • 1
27.04.2006

Staropolanka zmienia opakowania i rozpoczyna kampanię

Pod koniec kwietnia wchodzą na rynek odnowione wody mineralne sprzedawane pod markami Staropolanka, Staropolanka 2000 i Staropolanka Zdrój. Ich premierze towarzyszy przygotowana przez agencję pnd futura kampania reklamowa obejmująca między innymi telewizję (billboardy sponsorskie przed pogodą i sportem w TV3 Poznań, Wrocław, Katowice oraz w TVN24), outdoor (Polska południowo-zachodnia, Poznań, Warszawa), prasę konsumencką i handlową, a także szereg materiałów BTL. Hasłem kampanii jest: „Staropolanka. Bogactwo naturalne”, natomiast nowym claimem marki – określenie „Minerały z Gór Stołowych”. Całość prac koncepcyjnych, projektowych i wykonawczych w ramach kampanii jest dziełem pnd futura.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51659 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2006

Citibank Handlowy razem z easygo.pl

Citibank Handlowy i easygo.pl przygotowały specjalną propozycję finansową dla podróżujących internautów. Każdy klient dokonujący rezerwacji i zakupu w portalu turystycznym www.easygo.pl może skorzystać z propozycji i produktów bankowych wspierających wyjazdy wakacyjne. Dzięki współpracy najbardziej dynamicznego portalu turystycznego z nowoczesnym i doświadczonym bankiem o zasięgu ogólnoświatowym powstała unikatowa oferta dla turystów poszukujących usług finansowych w Internecie.