Espresso

4 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2006

„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochodu

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.

3 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.05.2006

Zakopiańska Wiosna Jazzowa (29.04-3.05)

Trzecia już edycja Zakopiańskiej Wiosny Jazzowej odbywającej się w ramach United Europe Jazz Festival odbędzie się w Zakopanem w dniach od 28 kwietnia do 3 maja 2006 roku. Jak co roku, całe miasto tętnić będzie w rytm muzyki jazz, gospel, blues, fusion. Do Zakopanego ściągną prawdziwe sławy z krajów takich, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Węgry, Czechy, Słowacja, Polska. "Marketing przy Kawie" jest patronem transmisji internetowej tego wydarzenia. Gorąco zachęcamy naszych Czytelników do obejrzenia i posłuchania koncertów transmitowanych na żywo pod adresem www.wellcamtv.pl

2 maja 2006

28 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

DATA SOLUTIONS weryfikuje bazę danych dla ITPL

Firma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS przygotowała dla Imperial Tobacco Polska system oceny rekordów w bazie danych ITPL, zbudowanej w oparciu o konsumentów palących marki WEST, R1, DAVIDOFF, R66. Baza danych zbudowana została na podstawie źródeł ITPL. Celem wdrożenia systemu jest zwiększenie efektywności komunikacji bezpośredniej do członków bazy danych. Prace nad przygotowaniem systemu rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku, obecnie trwają prace wdrożeniowe.

Poprzednie Następne