0 1 0 0 0 4.05.2006One-2-One S.A. złożył prospekt emisyjny w KPWiGDzisiaj (04.05.2006) przedstawiciele firmy One-2-One S.A. złożyli w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd prospekt emisyjny spółki. Firma specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej planuje pozyskać z rynku około 10 mln zł. Przeprowadzenie oferty publicznej planowane jest na przełom czerwca i lipca.
0 1 0 0 0 4.05.2006„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochoduVolvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.
0 1 0 0 0 4.05.2006I love ASTER – innowacyjna wiosenna kampania reklamowa ASTERW kilka miesięcy po zakupie ASTER przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners, operator ruszył z innowacyjną kampanią reklamową pod hasłem I love ASTER.
0 1 0 0 0 4.05.2006Nowe oranżady LiftCoca-Cola HBC Polska wprowadza na polski rynek nowe produkty pod obecną już na rynku marką Lift: Oranżadę kryształową oraz Oranżadę rubinową. Nowe napoje są dostępne w sprzedaży od końca kwietnia.
0 1 0 0 0 3.05.2006Zakopiańska Wiosna Jazzowa (29.04-3.05)Trzecia już edycja Zakopiańskiej Wiosny Jazzowej odbywającej się w ramach United Europe Jazz Festival odbędzie się w Zakopanem w dniach od 28 kwietnia do 3 maja 2006 roku. Jak co roku, całe miasto tętnić będzie w rytm muzyki jazz, gospel, blues, fusion. Do Zakopanego ściągną prawdziwe sławy z krajów takich, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Węgry, Czechy, Słowacja, Polska. "Marketing przy Kawie" jest patronem transmisji internetowej tego wydarzenia. Gorąco zachęcamy naszych Czytelników do obejrzenia i posłuchania koncertów transmitowanych na żywo pod adresem www.wellcamtv.pl
0 1 0 0 0 2.05.2006Ruszyła promocja Jurajskiej „Zbieraj kody po nagrody”Od 01.05.2006 do 30.06.2006 trwa promocja konsumencka naturalnej wody mineralnej Jurajska (dotyczy wody w opakowaniu 1,5 l PET).
0 1 0 0 0 28.04.2006DATA SOLUTIONS weryfikuje bazę danych dla ITPLFirma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS przygotowała dla Imperial Tobacco Polska system oceny rekordów w bazie danych ITPL, zbudowanej w oparciu o konsumentów palących marki WEST, R1, DAVIDOFF, R66. Baza danych zbudowana została na podstawie źródeł ITPL. Celem wdrożenia systemu jest zwiększenie efektywności komunikacji bezpośredniej do członków bazy danych. Prace nad przygotowaniem systemu rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku, obecnie trwają prace wdrożeniowe.
0 1 0 0 0 28.04.2006Tykająca Promocja Nestle dobiega końcaAgencja EURO RSCG 4D opracowała dla Nestle Polska S.A. koncept oraz mechanizm promocji konsumenckiej obejmującej cztery wiodące marki wafli i batonów: Kit Kat, Lion, Princessa oraz Aero. Za 2 dni promocja dobiegnie końca, a agencja posumuje wyniki kampanii.
0 1 0 0 0 28.04.2006Agencja Boomerang Team dla Żywiec ZdrójAgencja eventowa Boomerang Team rozpoczęła współpracę z firmą „Żywiec Zdrój” S.A. W ramach pierwszego projektu agencja Boomerang Team przygotowała konferencję dla merchandiserów marki „Żywiec Zdrój”.
0 1 0 0 0 28.04.2006No! Just dla NobilesuRuszyła kampania przygotowana przez Just dla marki Nobiles, najstarszej polskiej marki farb. Jest to pierwsza wspólna kampania po wygranym przez Just przetargu. Opracowana przez Just strategia ma zwiększyć zaufanie, znajomość i rozpoznawalność marki Nobiles.