No! Just dla Nobilesu
  • 0
  • 1
28.04.2006

No! Just dla Nobilesu

Ruszyła kampania przygotowana przez Just dla marki Nobiles, najstarszej polskiej marki farb. Jest to pierwsza wspólna kampania po wygranym przez Just przetargu. Opracowana przez Just strategia ma zwiększyć zaufanie, znajomość i rozpoznawalność marki Nobiles.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51624 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

DZIENNIK Wydawnictwa Axel Springer w formacie Z-CARD® pokazuje europejskie stolice

Od 4 maja „DZIENNIK Polska Europa Świat” oferuje bezpłatny cotygodniowy dodatek – „48 godzin w … mapa i przewodnik” po stolicach Europy. Publikacja przygotowana dla DZIENNIKA przez Agencję ROTOMedia wspólnie z Wydawnictwem Pascal obejmuje szeroki plan miasta oraz opis miejsc, które trzeba zwiedzić i zobaczyć. Zawiera ponadto przydatne informacje o noclegach, restauracjach, nocnych rozrywkach, zakupach i komunikacji opisane w atrakcyjny sposób, znany z opracowań Wydawnictwa Pascal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

Gra Food Force Game w języku polskim dostępna od dziś w wersji on-line

Departament Pomocy Humanitarnej Komisji Europejskiej oraz Światowy Program Żywnościowy przy Organizacji Narodów Zjednoczonych wprowadzają polską wersję gry komputerowej o tematyce humanitarnej - Food Force Game. Gra odniosła sukces w prawie 200 krajach, gdzie jej bezpłatna wersja została ściągnięta już ponad 3 miliony razy od momentu jej utworzenia w 2005 roku przez Światowy Program Żywnościowy (WFP).

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

Honorowy patronat Tomka Sikory nad wydarzeniami organizowanymi przez Akademię Pstryk

Słynny polski fotografik Tomek Sikora doceniając walory artystyczne prac wykonanych przez dzieci oraz ze względu na wartość społeczną działań Akademii Pstryk udzielił swojego patronatu nad planowanymi wydarzeniami. Będą to: wystawa zdjęć dzieci do legendy Wars i Sawa w Galerii Nizio, prezentacje i zdjęcia "camerą obscurą" podczas Pikniku Internautów, internetowa aukcja prac, warsztaty z "fotografii otworkowej" na Dworcu Centralnym w Warszawie, wystawy w galerii PKP Intercity oraz na stacji Metra Świętokrzyska w Warszawie.