I love ASTER – innowacyjna wiosenna kampania reklamowa ASTER
  • 0
  • 1
4.05.2006

I love ASTER – innowacyjna wiosenna kampania reklamowa ASTER

W kilka miesięcy po zakupie ASTER przez fundusz inwestycyjny Mid Europa Partners, operator ruszył z innowacyjną kampanią reklamową pod hasłem I love ASTER.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2006

3 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.05.2006

Zakopiańska Wiosna Jazzowa (29.04-3.05)

Trzecia już edycja Zakopiańskiej Wiosny Jazzowej odbywającej się w ramach United Europe Jazz Festival odbędzie się w Zakopanem w dniach od 28 kwietnia do 3 maja 2006 roku. Jak co roku, całe miasto tętnić będzie w rytm muzyki jazz, gospel, blues, fusion. Do Zakopanego ściągną prawdziwe sławy z krajów takich, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Węgry, Czechy, Słowacja, Polska. "Marketing przy Kawie" jest patronem transmisji internetowej tego wydarzenia. Gorąco zachęcamy naszych Czytelników do obejrzenia i posłuchania koncertów transmitowanych na żywo pod adresem www.wellcamtv.pl

2 maja 2006

28 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

DATA SOLUTIONS weryfikuje bazę danych dla ITPL

Firma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS przygotowała dla Imperial Tobacco Polska system oceny rekordów w bazie danych ITPL, zbudowanej w oparciu o konsumentów palących marki WEST, R1, DAVIDOFF, R66. Baza danych zbudowana została na podstawie źródeł ITPL. Celem wdrożenia systemu jest zwiększenie efektywności komunikacji bezpośredniej do członków bazy danych. Prace nad przygotowaniem systemu rozpoczęły się pod koniec ubiegłego roku, obecnie trwają prace wdrożeniowe.