Espresso

5 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

Agencja Boomerang Team promuje włoski region Campania

Pod hasłem "Festa della pasta" agencja Boomerang Team przygotowała akcję promującą włoski region Campania w warszawskich restauracjach. Działania, których celem jest zaprezentowanie makaronów Pasta Campana i innych produktów typowych dla tego włoskiego regionu rozpoczęły się na początku maja i potrwają tydzień. Jednocześnie akcja odbywa się we wszystkich stolicach europejskich państw należących do Unii Europejskiej, która jednocześnie jest sponsorem akcji. Za przygotowanie i realizację akcji na terenie Polski odpowiedzialna jest agencja Boomerang Team.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.05.2006

PLAKATIV dla Discovery Channel

PLAKATIV Poland realizuje nową kampanię wielkoformatową dla Discovery Channel. Motywem jest program „Kod Leonarda Da Vinci bez tajemnic”, który będzie emitowany codziennie o 22.00 od 14 do 19 maja br. W kampanii wykorzystano część lokalizacji wchodzących w skład pakietu śląskiego, który jest jednym z nowych produktów Plakativ. Ekspozycje o powierzchniach od 130 do 170 mkw. mają miejsce w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu oraz Wrocławiu.

4 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2006

Bądź aktywny z ISOSTAREM

Pod takim hasłem rozpoczęła się ogólnopolska akcja ISOSTARA na stacjach benzynowych BP. W ramach akcji zakup napojów ISOSTAR premiowany jest punktami, które wymieniane są na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia są: piłki nożne, kaski rowerowe, rękawiczki rowerowe, koncentraty ISOSTAR oraz bidony rowerowe. Ci, którzy w czasie trwania akcji zbiorą najwięcej punktów otrzymają nagrodę specjalną: rower górski lub zegarek Casio. Dla aktywnych z ISOSTAREM- przygotowano pulę ponad 2000 nagród.

Poprzednie Następne