„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochodu
  • 0
  • 1
4.05.2006

„Zmień się”. Volvo wprowadza nowe standardy zakupu samochodu

Volvo Auto Polska rozpoczęło nową kampanię reklamową pod hasłem „Zmień się”, której celem jest zakomunikowanie konsumentom atrakcyjnej oferty zamiany starego samochodu na nowy model Volvo. Kampania zaplanowana jest w dwóch etapach. Jej zadaniem podczas weekendu majowego było zaintrygowanie potencjalnych klientów, którzy wyjeżdżali nad morze i w góry oraz wylatywali na wypoczynek zagranicę. W drugim etapie kampania ma przypomnieć o ofercie i poinformować o jej szczegółach. Pierwsze działania rozpoczęły się 28 kwietnia, cała akcja potrwa do 11 czerwca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52883 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2006

3 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.05.2006

Zakopiańska Wiosna Jazzowa (29.04-3.05)

Trzecia już edycja Zakopiańskiej Wiosny Jazzowej odbywającej się w ramach United Europe Jazz Festival odbędzie się w Zakopanem w dniach od 28 kwietnia do 3 maja 2006 roku. Jak co roku, całe miasto tętnić będzie w rytm muzyki jazz, gospel, blues, fusion. Do Zakopanego ściągną prawdziwe sławy z krajów takich, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Niemcy, Węgry, Czechy, Słowacja, Polska. "Marketing przy Kawie" jest patronem transmisji internetowej tego wydarzenia. Gorąco zachęcamy naszych Czytelników do obejrzenia i posłuchania koncertów transmitowanych na żywo pod adresem www.wellcamtv.pl

2 maja 2006