Tykająca Promocja Nestle dobiega końca
  • 0
  • 1
28.04.2006

Tykająca Promocja Nestle dobiega końca

Agencja EURO RSCG 4D opracowała dla Nestle Polska S.A. koncept oraz mechanizm promocji konsumenckiej obejmującej cztery wiodące marki wafli i batonów: Kit Kat, Lion, Princessa oraz Aero. Za 2 dni promocja dobiegnie końca, a agencja posumuje wyniki kampanii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

DZIENNIK Wydawnictwa Axel Springer w formacie Z-CARD® pokazuje europejskie stolice

Od 4 maja „DZIENNIK Polska Europa Świat” oferuje bezpłatny cotygodniowy dodatek – „48 godzin w … mapa i przewodnik” po stolicach Europy. Publikacja przygotowana dla DZIENNIKA przez Agencję ROTOMedia wspólnie z Wydawnictwem Pascal obejmuje szeroki plan miasta oraz opis miejsc, które trzeba zwiedzić i zobaczyć. Zawiera ponadto przydatne informacje o noclegach, restauracjach, nocnych rozrywkach, zakupach i komunikacji opisane w atrakcyjny sposób, znany z opracowań Wydawnictwa Pascal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2006

Gra Food Force Game w języku polskim dostępna od dziś w wersji on-line

Departament Pomocy Humanitarnej Komisji Europejskiej oraz Światowy Program Żywnościowy przy Organizacji Narodów Zjednoczonych wprowadzają polską wersję gry komputerowej o tematyce humanitarnej - Food Force Game. Gra odniosła sukces w prawie 200 krajach, gdzie jej bezpłatna wersja została ściągnięta już ponad 3 miliony razy od momentu jej utworzenia w 2005 roku przez Światowy Program Żywnościowy (WFP).