0 1 0 0 0 9.05.2006Podróżnicy i turyści z bazy AcxiomKończą się już przygotowania do letniego sezonu urlopowego - biura podróży promują nowe oferty, a konsumenci podejmują ostateczne decyzje odnośnie miejsca i rodzaju wypoczynku. Acxiom Polska przyjrzał się uważniej osobom, które w ciągu ostatnich trzech lat spędzały wakacje poza domem i przygotował dedykowane bazy konsumentów-turystów.
0 1 0 0 0 9.05.2006Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiemFirma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.
0 1 0 0 0 9.05.2006WebService dla marki GauloisesFirma WebService nawiązała współpracę z firmą tytoniową Altadis Polska SA, producentem papierosów marki Gauloises. WebService odpowiada za obsługę technologiczną części aktualnych działań marketingowych firmy.
0 1 0 0 0 9.05.2006Just przygotował pierwszą telewizyjną kampanię Ceramiki TubądzinPremierowa kampania telewizyjna, przygotowana przez Just dla Ceramiki Tubądzin, ruszyła 8 maja. Jest to pierwsza, w historii reklamy marki Tubądzin, obecność w telewizji.
0 1 0 0 0 9.05.2006Od 8 maja br. Uważaj na Kapsle soków TymbarkAgencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Tymbark pod hasłem Uważaj na Kapsle. Celem akcji jest poinformowanie o rozpoczynającej się promocji Tymbarku i nagrodach dla jej uczestników. Do wygrania jest 5 milionów butelek napoju jabłko z miętą i 5 samochodów Mini One.
0 1 0 0 0 9.05.2006Wystawa „Rodzić po ludzku”W środę 10 maja o godzinie 12.00 w holu głównym warszawskiego Dworca Centralnego organizatorzy akcji „Rodzić po ludzku” otworzą wystawę „Rodzić po ludzku 2006”. Składają się na nią zdjęcia Anny Bedyńskiej, fotoreporterki „Gazety Wyborczej”, z cyklu „Tata rodzi”. Wystawa potrwa do 24 maja.
0 1 0 0 0 9.05.2006Silne wpływy Unii Europejskiej – wyniki badania ETBPolacy spośród 12 krajów Unii Europejskiej najsilniej opowiadają się za zwiększeniem wpływów Unii w krajach członkowskich. 31% Europejczyków uważa, że Unia powinna mieć takie same wpływy jak obecnie, 35% badanych Europejczyków jest zupełnie odmiennego zdania - takie wyniki uzyskano w tegorocznym badaniu European Trusted Brands, przeprowadzanym przez Reader’s Digest.
0 1 0 0 0 9.05.2006Star Media planuje kampanię MILKOSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa rozpoczęła nową intensywną kampanię reklamową produktów MILKO. Kampania pod hasłem „Milko - zmień swój dzień!” trwać będzie od 8-go maja do końca czerwca.
0 1 0 0 0 9.05.2006Nikt nie omija okazji – kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.
0 1 0 0 0 9.05.2006Xelion wspiera pasje swoich doradców finansowychDoradcy Finansowi z Xelionu uprawiają trekking, fotografię, szermierkę, golf i kite-surfing, biorą udział w zawodach tanecznych i w rajdach samochodowych. Twierdzą, że praca na stanowisku mobilnego i niezależnego doradcy finansowego nie przeszkadza w rozwijaniu swoich pasji. A wręcz sprzyja własnemu rozwojowi.