Od 8 maja br. Uważaj na Kapsle soków Tymbark
  • 0
  • 1
9.05.2006

Od 8 maja br. Uważaj na Kapsle soków Tymbark

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Tymbark pod hasłem Uważaj na Kapsle. Celem akcji jest poinformowanie o rozpoczynającej się promocji Tymbarku i nagrodach dla jej uczestników. Do wygrania jest 5 milionów butelek napoju jabłko z miętą i 5 samochodów Mini One.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Nikt nie omija okazji - kampania ubezpieczeń komunikacyjnych TUiR Warta S.A.

1 maja rozpoczęła się nowa, trwająca do końca lipca – ogólnopolska i multimedialna – kampania reklamowa Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta. Celem kampanii jest wsparcie reklamowe nowej oferty produktowej ubezpieczeń komunikacyjnych firmy. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.