Podróżnicy i turyści z bazy Acxiom
  • 0
  • 1
9.05.2006

Podróżnicy i turyści z bazy Acxiom

Kończą się już przygotowania do letniego sezonu urlopowego – biura podróży promują nowe oferty, a konsumenci podejmują ostateczne decyzje odnośnie miejsca i rodzaju wypoczynku. Acxiom Polska przyjrzał się uważniej osobom, które w ciągu ostatnich trzech lat spędzały wakacje poza domem i przygotował dedykowane bazy konsumentów-turystów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Xerox intensyfikuje komunikację z rynkiem

Firma Xerox Polska realizuje zapowiadaną kampanię reklamową, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie pełnej oferty firmy. Komunikaty kierowane są do wielu grup odbiorców za pośrednictwem tygodników opiniotwórczych, prasy biznesowej, magazynów fachowych, prasy skierowanej do partnerów handlowych oraz portali internetowych. Od maja w największych miastach Polski reklamy Xerox widoczne są także na billboardach.