0 1 0 0 0 9.05.2006DATA SOLUTIONS realizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën PolskaFirma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska, która potrwa do końca roku. W ramach akcji agencja przeprowadzi cykliczne akcje mailingowe w całej Polsce skierowane do obecnych klientów Citroën Polska. Komunikacja związana jest ze zmianami w strukturze sieci dealerskich Citroen Polska oraz planowanymi działaniami promocyjnymi poszczególnych stacji.
0 1 0 0 0 9.05.2006Tyskie i TEQUILAPolska zabierają kibiców z reprezentacją do NiemiecPod hasłem „Wyjedź z Reprezentacją do Niemiec” rozpoczęła się kampania mundialowa marki TYSKIE. Celem kampanii jest wzrost sprzedaży oraz kształtowanie wizerunku marki TYSKIE – sponsora polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Za przygotowanie i realizację kampanii BTL odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska.
0 1 0 0 0 9.05.2006Letnia sukienka w 14 dniRuszyła strona internetowa akcji „Program 14 dni” stworzona dla Cereal Partners Poland Toruń-Pacific przez agencję Zentropy Partners należącą do grupy McCann Erickson.
0 1 0 0 0 9.05.2006Piłkarz Tomasz Kłos, obrońca polskiej reprezentacji, dziękuje GoździkowejW nowej serii reklam Etopiryny specjalista od „główek” dziękuje Goździkowej za skuteczny środek od bólu głowy. Robi to na konferencji prasowej w zaskakujący, choć typowy dla piłkarza sposób – ujawniając napis na swojej koszulce. Ostrzeżenie dla konsumenta, zwykle traktowane w reklamach farmaceutyków jako element konieczny, ale mało kreatywny, stanowi integralną część każdego ze spotów, wpisując się w komediowy charakter całości.
0 1 0 0 0 9.05.2006Paralotna przygotowała nową kampanie telewizyjna dla Kia SportageRuszyła kolejna imageowa kampania reklamowa samochodów marki KIA. Tym razem promowany jest model Kia Sportage. Spot telewizyjny jest niejako kontynuacją reklamy przygotowanej dla modelu Rio. Czterech małych chłopców - ekspertów ponownie zgaduje pochodzenie reklamowanego samochodu, by ku wielkiemu zdziwieniu odkryć, że to "Koreańczyk".
0 1 0 0 0 9.05.2006669 prac w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS21 kwietnia 2006 r. o godzinie 16.00 zakończono przyjmowanie prac w 5. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS (hasło: 20. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Warszawie). Do tej edycji konkursu zostało zakwalifikowanych 669 prac.
0 1 0 0 0 9.05.2006Philips – działania reklamowe w PolscePhilips, już po raz szósty z rzędu, jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Kampania reklamowa została oparta na skojarzeniach związanych z FIFA World CupTM 2006 i obejmie kompleksowe działania marketingowe: reklamę prasową, radiową, outdoor, promocje i konkursy konsumenckie oraz działania Public Relations.
0 1 0 0 0 9.05.2006Comtica organizatorem World Cyber Games (WCG) 2006International Cyber Marketing (ICM) – światowy organizator cyberolimpiady WCG po raz pierwszy powierzył organizację imprezy w Polsce firmie COMTICA.
0 1 0 0 0 9.05.2006Gala muzyki filmowejJuż 25 czerwca odbędzie się wyjątkowy koncert, uświetniający setną rocznicę narodzin Zino Davidoffa, twórcy marki Davidoff i kreatora dobrego smaku.
0 1 0 0 0 9.05.2006TBWAPR dla innowacyjnych marek CorexuAgencja public relations TBWAPR rozpoczęła współpracę z firmą Corex – jednym z największych w Polsce importerów i dystrybutorów produktów szkolno-biurowych. Umowa została podpisana na 10 miesięcy z możliwością przedłużenia.