Espresso

9 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

DATA SOLUTIONS realizuje ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska

Firma marketingu baz danych DATA SOLUTIONS rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną dla Citroën Polska, która potrwa do końca roku. W ramach akcji agencja przeprowadzi cykliczne akcje mailingowe w całej Polsce skierowane do obecnych klientów Citroën Polska. Komunikacja związana jest ze zmianami w strukturze sieci dealerskich Citroen Polska oraz planowanymi działaniami promocyjnymi poszczególnych stacji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2006

Piłkarz Tomasz Kłos, obrońca polskiej reprezentacji, dziękuje Goździkowej

W nowej serii reklam Etopiryny specjalista od „główek” dziękuje Goździkowej za skuteczny środek od bólu głowy. Robi to na konferencji prasowej w zaskakujący, choć typowy dla piłkarza sposób – ujawniając napis na swojej koszulce. Ostrzeżenie dla konsumenta, zwykle traktowane w reklamach farmaceutyków jako element konieczny, ale mało kreatywny, stanowi integralną część każdego ze spotów, wpisując się w komediowy charakter całości.

Poprzednie Następne