0 1 0 0 0 11.05.2006Oceń swój serwis, finansistoFirma WebService uruchomiła na swoim portalu (www.webservice.pl/produkty/eval/) narzędzie badawcze przeznaczone dla branży finansowej, umożliwiające obiektywną ocenę serwisu internetowego oraz porównanie go z serwisami konkurencyjnymi.
0 1 0 0 0 11.05.2006Energe21 w akcji „Budujemy razem bezpieczny Dom Misia Ratownika”Agencja interaktywna energe21 włączyła się do ogólnopolskiej akcji charytatywnej "Budujemy razem bezpieczny Dom Misia Ratownika”. Pod nazwą Dom Misia Ratownika kryje się projekt pierwszego w Polsce Centrum Terapeutycznego dla dzieci pokrzywdzonych w wypadkach komunikacyjnych. Centrum ma powstać w Dźwirzynie k/Kołobrzegu.
0 1 0 0 0 10.05.2006Orange Blackberry na anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIANARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych - ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne.
0 1 0 0 0 10.05.2006Schulz promuje Małopolskę na latoKolejna odsłona kampanii promującej region Małopolski rusza na wiosnę. Autorem letniej kampanii jest Agencja Reklamowa Schulz.
0 1 0 0 0 10.05.2006Rusza nowa piłkarska kampania reklamowa marki CarlsbergRusza nowa piłkarska kampania „prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie”, pod hasłem „Carlsberg. Part of the game”. Nowe spoty reklamowe nawiązują do bliskich związków Carlsberg z piłką nożną oraz podkreślają międzynarodowy charakter tego piwa. Trzy różne 30’ spoty z poczuciem humoru pokazują wielkie emocje towarzyszące rozgrywkom, bliskie wszystkim kibicom, niezależnie od kraju ich pochodzenia.
0 1 0 0 0 10.05.2006„M jak miłość”, Persil i TBWAAgencja TBWAWarszawa przygotowała dwie wersje billboardu sponsorskiego dla marki Persil.
0 1 0 0 0 10.05.2006Axel Studio dla LumagAgencja marketingowa Axel Studio przygotowała kompleksową kampanię klocków hamulcowych BRECK, marki należącej do Lumag sp. z o.o. Działania skierowane są do mechaników i sprzedawców części samochodowych.
0 1 0 0 0 10.05.2006Nestea. Naturalnie nic do dodaniaRuszyła nowa kampania komunikacyjna napoju herbacianego Nestea – marki należącej do Coca-Cola. Kampania podkreśla naturalność produktu – prostotę składników oraz brak konserwantów i sztucznych barwników. Wyraża to nowy slogan marki: „Nestea. „Naturalnie nic do dodatnia”. Modyfikacji uległo również logo Nestea. Zmiany polegają na wprowadzeniu niebieskiego tła jako koloru komunikującego orzeźwienie. Zmiana wizualizacji dotyczy obu wariantów smakowych napoju: lemon i peach.
0 1 0 0 0 10.05.2006„Najłodziejsza” Koszulka dziełem Agencji Reklamowej NICEDAYAgencja reklamowa NICEDAY wygrała ogłoszony w marcu na łamach Gazety Wyborczej konkurs na Najłodziejszą Koszulkę Świata. Spośród kilkuset nadesłanych prac - jury konkursowe wybrało 3 projekty, w tym jeden z NICEDAY. Zwycięskie projekty zostały wprowadzone do produkcji. Całkowity dochód z ich sprzedaży zasili konto fundacji HAPPY KIDS, zakładającej rodzinne domy dziecka.
0 1 0 0 0 10.05.2006Stovit promuje „Smak sztuki”Od początku maja trwa kampania „Zasmakuj sztuki” obejmująca produkty marki Stovit Premium bydgoskiego producenta wyrobów dżemowych firmy Stovit. Za koncepcję, kreację oraz organizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing.