Axel Studio dla Lumag
  • 0
  • 1
10.05.2006

Axel Studio dla Lumag

Agencja marketingowa Axel Studio przygotowała kompleksową kampanię klocków hamulcowych BRECK, marki należącej do Lumag sp. z o.o. Działania skierowane są do mechaników i sprzedawców części samochodowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2006

Nestea. Naturalnie nic do dodania

Ruszyła nowa kampania komunikacyjna napoju herbacianego Nestea – marki należącej do Coca-Cola. Kampania podkreśla naturalność produktu – prostotę składników oraz brak konserwantów i sztucznych barwników. Wyraża to nowy slogan marki: „Nestea. „Naturalnie nic do dodatnia”. Modyfikacji uległo również logo Nestea. Zmiany polegają na wprowadzeniu niebieskiego tła jako koloru komunikującego orzeźwienie. Zmiana wizualizacji dotyczy obu wariantów smakowych napoju: lemon i peach.